Selena Gomez zapowiada pierwszą kampanię promującą jej linię kosmetyków Rare Beauty

Wielkimi krokami zbliżamy się do premiery jednego z największych projektów w karierze Seleny Gomez, a mianowicie jej własnej linii kosmetyków “Rare Beauty”. Premiera odbędzie się już 3 września w sklepach online i stacjonarnych Sephora na terenie USA, Kanady oraz Meksyku.

“To makijaż stworzony z myślą o dobrym samopoczuciu, bez ukrywania tego, co czyni Cię wyjątkową. Wiesz, żyję w czasach, gdy wszystko skupia się na twarzy. Na makijażu. Chodzi przede wszystkim o to, jak wyglądasz, co może być ekscytujące i zabawne, ale może też być trochę niebezpieczne. Chciałam, żeby ludzie czuli, że makijaż to coś, czym można się cieszyć – nie jest to coś, czego potrzebujesz. I czuję, że taka właśnie jestem.” – powiedziała Gomez, odpisując swoją markę podczas jednego z wywiadów.

Wczorajszego dnia oficjalne konto marki na Instagramie udostępniło krótkie nagranie oraz zdjęcia zza kulis pierwszej kampanii promującej, gdzie można także dostrzec piosenkarkę. Sesja zdjęciowa odbyła się na początku stycznia.


Dodaj komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.