Selena Gomez wystosowała wiadomość do zarządcy Google: “Od tego zależy los naszego kraju”

Selena Gomez była bardzo zaangażowana w tegoroczne wybory prezydenckie, które odbyły się w Stanach Zjednoczonych 5 listopada. Wokalistka w przeciągu ostatnich miesięcy publikowała liczne wpisy i posty, zachęcając swoich obserwujących do tego, by zarejestrowali się w wyborach i oddali słusznie swój głos. “Hej wam, wiem, że wielu z was głosowało i jestem z tego dumna, i cieszę się, że tak było, ale jest wielu innych ludzi, którzy tego nie zrobili i chyba nie zamierzają” – mówiła podczas transmisji live na swoim Instagramie, by zmobilizować ludzi. “Wasz głos ma znaczenie. Wiele osób myśli, że to nie ma znaczenia, ale przy innych wyborach byliśmy już tak blisko, więc musicie zrozumieć, że wasz głos się liczy i jest ważny”. Artystka opublikowała także na Instagramie dwa zdjęcia, informując, że ona już wypełniła kartę wyborczą i zagłosowała.

Pod koniec października gwiazda wystosowała otwartą wiadomość do Sundara Pichai, który jest głównym zarządcą Google i poprosiła go, aby zaprzestał reklamom, które mają zły wpływ na wybory:

Witaj Sundar,
Mimo tego, że nigdy się nie spotkaliśmy, dowiedziałam się właśnie, że Google zarabia miliony umieszczając reklamy na stronach internetowych, które rozpowszechniają dezinformację o naszych wyborach. Mam nadzieję, że jesteś tego świadomy. Proszę, zaprzestań temu! Los naszego kraju na tym zależy

Po zwycięstwie Joe Bidena, w sieci zaczęło krążyć jeszcze więcej nieprawdziwych informacji. Organizacja UNIFER opublikowała wpis, w którym zaznacyzła, że pozbyła się ze swojej strony internetowej tego typu wiadomości, na co odpisała Gomez: “Dziękuję UNICEF, że to robicie. Potrzebujemy więcej organizacji, które by to robiły. Google musi zaprzestać szerzenia tej nienawiści i dezinformacji”. Po tym wpisie, piosenkarka otrzymała odpowiedź od przedsiębiortwa:

Dziękujemy, że się do nas odezwałaś, Selena. Zgadzamy się z tym, że nie ma miejsca na nienawiść lub błędne informacje o wyborach, gdy nasze platformy są wykorzystywane do prowadzenia reklam i doceniamy każde potencjalne naruszenie przepisów, które są do nas zgłaszane. Od dawna prowadzimy politykę usuwania reklam z artykułów podżegających do nienawiści lub przemocy albo takich, które promują wyraźnie fałszywe twierdzenia, mogące znacząco podważyć uczestnictwo w wyborach lub zaufanie do nich. Gdy treści naruszają nasze zasady, podejmujemy działania, w tym usuwamy reklamy z naruszających je stron, a w sytuacjach wszechobecnych – z tych stron. Gdy reklamodawcy chcą wykroczyć poza nasze zasady, dajemy im narzędzia, takie jak te stosowane przez UNICEF, aby zapewnić im kontrolę nad reklamami, które są sprzeczne z treścią nieodpowiednią dla ich marki.

Dodaj komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.