Selena Gomez w sesji promującej ekskluzywny merch “Ice Cream” dla Weibo

Selena Gomez przed wydaniem swojego albumu “Rare” założyła konto na chińskiej platformie Weibo, aby zbliżyć się do swoich fanów na wschodzie. Zdaniem menadżerki gwiazdy, Aleen Keshishian, był to sposób na międzynarodową strategię promowania krążka [sprawdź więcej].

Piosenkarka od tego czasu stała się aktywna w aplikacji, a nawet wydała ekskluzywny merch dla tamtejszych fanów [sprawdź więcej]. Gwiazda po raz kolejny postanowiła rozpieścić swoich sympatyków i za pomocą swojego oficjalnego profilu ogłosiła wydanie kolejnej kolekcji ubrań, która tym razem promuje jej najnowszy singiel “Ice Cream” w kolaboracji z koreańskim girlsbandem BLACKPINK. Linii towarzyszy także sesja zdjęcia, która została wykonana na posesji gwiazdy.

Sprawdźcie koniecznie!

Dodaj komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.