Selena Gomez ma nadzieję, że “może pomóc innym” dzięki inicjatywie na rzecz zdrowia psychicznego uruchomionej wraz z Rare Beauty

Selena Gomez oraz jej marka Rare Beauty wprowadzili nową kampanię edukacyjno-doradczą z okazji Mental Health Awareness Month (Miesiąc Świadomości Zdrowia Psychicznego), które przypada na maj tego roku.

Kiedy artystka wypuściła na rynek swoją markę kosmetyczną, Rare Beauty, we wrześniu ubiegłego roku, zachęcanie do rozmów na temat samoakceptacji i zdrowia psychicznego było na czele jej misji. Teraz, w maju, na cześć Mental Health Awareness Month, Rare Beauty wprowadza nową kampanię edukacyjno-doradczą, której celem jest zwiększenie liczby usług związanych ze zdrowiem psychicznym i wsparcie finansowe dla szkół. Gomez stworzyła także Rare Impact Fund, który został założony w celu zebrania 100 milionów dolarów w ciągu najbliższych 10 lat, aby połączyć ludzi w społecznościach o słabo rozwiniętej infrastrukturze z usługami w zakresie zdrowia psychicznego.

W ramach programu edukacyjnego, sojusznicy mogą przyłączyć się do Rare Impact poprzez podpisanie petycji Change.org (opowiadającej się za większą edukacją na temat zdrowia psychicznego w szkołach), przekazanie darowizny na rzecz Rare Impact Fund oraz udostępnienie informacyjnego, przemyślanego zestawu narzędzi Rare Beauty w mediach społecznościowych. Marka kosmetyczna przekaże darowizny na Rare Impact Fund w wysokości do 200 000 dolarów.

“Zdrowie psychiczne jest dla mnie sprawą osobistą. Zorientowanie się, jak zarządzać moim własnym zdrowiem psychicznym nie zawsze było łatwe, ale jest to coś, nad czym ciągle pracuję. Mam nadzieję, że mogę pomóc innym też nad tym pracować” – powiedziała Gomez na petycji Change.org.

Pomysł na tę kampanię został zainspirowany brakiem środków dostępnych dla Gomez w trakcie jej dorastania, które chciałaby, aby były bardziej powszechnie dostępne:

“Chciałabym nauczyć się o zdrowiu psychicznym w taki sam sposób, w jaki uczyłam się o innych tematach dorastając” – powiedziała gwiazda w komunikacie prasowym. “Każda młoda osoba zasługuje na to, aby dowiedzieć się o swoim zdrowiu psychicznym w młodym wieku, aby byli przygotowani do zadawania pytań, mieli dostęp do zasobów i wzmocnili się”.

Przy wprowadzaniu Rare Beauty na rynek, ogłosiła, że jeden procent ze wszystkich sprzedaży marki – jak również fundusze zebrane z partnerstwa kultywowanego z wiodącymi fundacjami, firmami i organizacjami non-profit – zostaną przekazane na Rare Impact Fund, aby zapewnić narzędzia, zasoby i wsparcie dla osób zmagających się z ich zdrowiem psychicznym.

“Jest tak wiele piękna w niedoskonałości i moją nadzieją jest to, że wszyscy z was mogą to zobaczyć” – powiedziała Gomez w czasie premiery Rare Beauty. “Chcę tylko, abyśmy przestali porównywać się do ludzi i zaczęli akceptować to, kim jesteśmy”.

Dodaj komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.