SELENA-GOMEZ.PL – Twoje pierwsze w Polsce i najlepsze źródło informacji na temat Seleny Gomez
 

@selenagomez





27 Sie 2018




    Wywiad: „Przeciwstawianie się oznacza bycie odważnym”
    Categories: no Comments / Kariera, Lupus Research Alliance, Puma, Strong Girl, Wywiady

 

Selena Gomez nie zwalnia tempa. Niektórzy wróżyli jej utratę kontraktu z niemiecką Pumą. Tymczasem piosenkarka zacieśnia współpracę! Selena Gomez od współpracuje z firmą Puma od dawna. Wygląda jednak na to, że piosenkarka awansowała z roli „twarzy” marki, na jej prawdziwego ambasadora, a nawet współtwórcę. Media donoszą, że wokalistka zacieśnia współpracę z Pumą. Teraz gwiazda nie tylko będzie brać udział w kampaniach marki, ale też aktywnie współtworzyć jej produkty. Mowa o butach i skarpetach, przy tworzeniu których pomagała. Aby podziękować oficjalnie marce artystka wybrała się aż do samych Niemiec, gdzie mieści się główna siedziba Pumy. Wokalistka udała się do Europy z własnym teamem, czyli Theresą Marie – przyjaciółką & asystentką, Raquelle Stevens – przyjaciółką, Marissą Marino – stylistką fryzur i Hungiem Vanngo – makijażystą. 22 kwietnia członkowie ekipy informowali fanów Seleny o ich wspólnej podróży [sprawdź szczegóły]. Wieczorem tego samego dnia sama Gomez potwierdziła swoją obecność w Niemczech publikując fotografię na Instagramie w butach marki Puma – Phenom Lux, dziękując fanom za to, że buty zostały wykupione. Celem wycieczki właśnie tam był udział w konferencji prasowej samej marki oraz spotkanie z głównymi przedstawicielami Pumy. Brand świętuje właśnie swoją 70 rocznicę powstania, z racji tego wokalistka pojawiła się na okładce ekskluzywnego czasopisma „FootWearNews” oraz udzieliła obszernego wywiadu jeszcze gdy była w Niemczech. Zapoznajcie się z tłumaczeniem oraz mediami poniżej.

Exclusive: Selena Gomez on Empowering Women and Shutting Down the Haters – FootWearNews.com

Selena Gomez nie jest obca, jej imię widnieje wszędzie. Ale po raz pierwszy gwiazda pop zobaczyła swoje inicjały na zaprojektowanych przez nią butach Puma, mogła na chwilę chwycić. Artystka był oszołomiona, gdy spotkała się z głównymi przedstawicielami marki w Niemczech w kwietniu.

„To takie dziwne” – powiedziała Gomez zespołowi Puma, który zaprojektował wraz z nią linię „SG” („Strong Girl”). „To nie jest nieprzyjemne. Są takie fajne. Kocham ją [kolekcję].”

Gomez odbyła podróż do siedziby Pumy w Herzogenaurach, Niemcy, gdzie zjawiła się na dorocznej konferencji prasowej prezentującej nowe produkty i kierunek w modzie przed prawie 1000 pracowników z całego świata.

Niedługo po prezentacji w Niemczech portal FootWearNews.com dogonił ją i rozmawiał przez telefon, gdzie poetycko opowiadała, w jaki sposób prowadzi markę Pumę w nowym kierunku, podczas gdy niesie świadomość o marce w Stanach Zjednoczonych.

Jako wpływowa osobowość w mediach społecznościowych, entuzjastce na żądanie i znawczyni mody, Gomez jest w rzeczywistości głosem amerykańskiej kobiety, tysiącletniego konsumenta.

Teraz, gdy Puma świętuje 70 rocznicę powstania, piosenkarka znana między innymi dzięki albumowi „Revival” nadaje brandowi stylu i odradza własnych fanów z szeregów pokolenia smartfonów.

Ale Gomez różni się tym, że marka nie buduje narracji skupiającej się na urokach 26–letniej gwiazdy lub jej wyzywających trendów. Jest to raczej przesłanie o usamodzielnieniu, które wspiera wspólnotę „silnych dziewczyn”.

„Czuję, że mogą istnieć nieskończone możliwości” – powiedziała Gomez o brandingu „SG” [linia „Strong Girl”, która pojawi w grudniu. Chociaż litery te to jej inicjały, interpretacja ma większą głębię. „Chodzi o to, aby skupić się na tym, co jest przede mną; chodzi o to, w co wierzę i co wybieram w związku z marką [Puma], którą reprezentuję”.

Ku wielkiej fanfarii, Puma wybrała piosenkarkę i aktorkę we wrześniu jako ambasadora. Strategią firmy wybieranie udanych partnerstw z Rihanną i The Weeknd. Silny skład młodego talentu obejmuje także Big Seana i Carę Delevingne.

„Lubię myśleć, że jest miejsce przy stole dla wszystkich. Myślę, że najważniejszy jest związek, który tworzy Puma” – wyjaśniła Gomez, dodając, że Puma tworzy unikalne historie, które budują indywidualność każdego ambasadora. „Wszystko, co zrobiłam, pochodzi z miejsca, w którym chciałabym coś zrobić, więc jak wzięłabym odzież sportową i jak by to było. Wiem, że niektóre dziewczyny są bardzo specyficzne w noszeniu pewnych rzeczy.”

Gomez powiedziała, że jej inspiracja pochodzi z „gigantycznej tablicy na Pintereście” w jej głowie pod kierownictwem zespołu projektowego Pumy. Ostatecznie opiera się na instynkcie dla swojego procesu twórczego.

„Uwielbiam uczyć się od wszystkich ludzi. Więc dla mnie inspiracja pochodzi z nastroju lub momentu, w którym jestem” – powiedziała Gomez. „Podpatruję sygnały z inspirującej mnie muzyki, filmów, które mnie inspirują, artystów, którzy mnie inspirują”.

Ten rodzaj twórczego myślenia dobrze współgra z nową kobietą–konsumentem, jak twierdzi Loretta Brady, autorka „Bad Ass & Bold” oraz profesor psychologii badającej kulturę organizacyjną i zaangażowanie mediów.

„W obecnym świecie kobiety są postrzegane i prezentowane jako aktywne, zrównoważone, zaangażowane i zachęcające. Puma podkreśla rzeczywistość i ideał, który współbrzmi z dzisiejszymi kobietami. Bycie aktywnym jest tylko częścią utrzymywania gotowości do przewodzenia lub służby” –wyjaśniła Brady. „To upowszechniające się przesłanie jest atrakcyjne dla kobiet, a być może szczególnie w kontekście klimatu kulturowego i politycznego, który jest czasami dość pozbawiony mocy, szczególnie dla młodych kobiet.”

Po pierwszej kampanii Gomez z Pumą i wydaniu butów Phenom Lux, które zadebiutowały 6 kwietnia, marka ma wydać Defy x SG (które pojawią się 18 września), a następnie Defy Mid x SG i SG Runner w grudniu. Oczekujcie zatem bardziej luksusowych, kobiecych akcentów, takich jak różowo–złoty, które zostały stworzone z myślą o codziennym życiu.

„Buduję dalej to, co już stworzyłam i robię to lepsze i bardziej wyrafinowane” – dodała. „Jestem silna, nigdy nie zapomniałam o tym powiedzieć” – mówi. „Każdy punkt mojej linii jest dla każdej kobiety, która ubiera się w odzież sportową, aby czuć się silna i piękna.”

Kto lepiej niż Gomez przekazuje przesłanie o akceptacji i pokonywaniu przeciwności losu? Mówiła otwarcie o walce z depresją, lękiem i toczniem, chorobą autoimmunologiczną, którą zdiagnozowano u niej w 2015 roku.

Trzeba przyznać, że świat mody i krytyka zewnętrzna, które pojawiają się w widocznym miejscu, są zastraszające i mogą z pewnością zmniejszyć zaufanie do ciała. Gomez doskonale zdaje sobie sprawę, że wielu jej zwolenników czuje to samo.

„Czuję, że jestem jedną z tych osób. Właściwie jestem jedną z tych osób. Rozumiem, a ja dostaję to, co czują i czego się boją” – powiedziała. „Chodzi o to, jak się czujesz pod koniec dnia. To jest moje podejście do siebie widząc, że nie jest w porządku, że nie jestem akceptowana, że jestem inna niż ktokolwiek inny.”

Oczywiście życie w centrum uwagi łączy te problemy. W czerwcu dyrektor kreatywny Dolce & Gabbana, Stefano Gabbana, wyśmiewał jej wygląd w komentarzach na Instagramie. Pod serią złożonych zdjęć przedstawiających Gomez na czerwonym dywanie, Gabbana napisał: „è proprio brutta”, co z grubsza tłumaczy się z włoskiego na: „Ona jest taka brzydka.” [sprawdź więcej]

Kiedy nienawidzą jej, Gomez pozostaje silna. Nalega, aby jej fani zrobili to samo. „To w porządku, że nie jestem akceptowana w ten sposób. W porządku, jestem miła i niezbyt intensywna. Nie obchodzi mnie to” – podzieliła się Gomez. „Muszę wyrazić moje przesłanie dla siebie bardziej niż moi fani. Powiedziałabym: „Rozumiem, jestem jak ty”.”

I to jest ten etos, który Puma wykorzystuje, gdy używa jej jako twarzy nowych kampanii. Wystarczy spojrzeć na sylwetkę Defy – nazwa jest trafna, co przemawia do jej prawdy. „Codziennie przypominam sobie o znaczeniu przeciwstawiania się hałasowi z zewnątrz” – powiedziała o butach, gdy wypuściła w maju. „Przeciwstawianie się oznacza bycie odważnym”.

„Relacja między marką a ambasadorem została oparta na silnym zestawie wspólnych wartości” –powiedział Adam Petrick, globalny dyrektor ds. marki Puma i marketingu. „Jest odważna i pewna swoich wyborów w swojej karierze, jest troskliwa i pełna szacunku dla setek milionów fanów”.

Kiedy Gomez przekazuje swoje wiadomości do mediów społecznościowych, widuje je blisko 140 milionów obserwujących na Instagramie [teraz ponad 141], co oznacza najwięcej osób na platformie. Puma z 8,2 mln naśladowców, wykorzystała tę przewagę w mediach społecznościowych, uzyskując większy wpływ, niż mogłaby kiedykolwiek wykorzystać.

W porównaniu do Pumy, posty na Instagramie Gomez są trzykrotnie bardziej popularne, według Launchmetrics, firmy zajmującej się oprogramowaniem i analizą danych, z naciskiem na modę, kosmetyki i luksus. „W dolarach oznacza to, że niektóre posty Seleny są warte prawie 3,5 mln dolarów, podczas gdy najwyższa wydajność Pumy osiągnęła tylko 195 tys dolarów” – wyjaśnia Alison Bringé, dyrektor ds. marketingu w firmie Puma.

W maju Puma i Gomez zorganizowali w Paramount Studios w Los Angeles wydarzenie z premierą Defy City, która pokazała, że ​​ambasadorka jest zanurzona i autentyczna w swoich kampaniach. Tam goście mieli okazję kupić spersonalizowane skarpetki, które przyniosły korzyści sojuszowi dla Lupus Research, organizacji zajmującej się badaniami medycznymi nad chorobami autoimmunologicznymi, które dotykają Gomez. W ubiegłym roku najlepsza przyjaciółka Gomez, aktorka Francia Raisa, przekazała jej nerkę, gdy jej potrzebowała.

„Wierzę, że wszystko, czym się zajmuję, może mieć element charytatywny” – wyjaśniła Gomez. „Kiedy spotkałam się z [Pumą], zobaczyli, kim jestem jako osoba i wiedziałam, co chcą podkreślić. Nie pracowałabym z kimś, kto nie pracowałby z moją dobroczynnością wyboru, a to miało sens. Jestem pasjonatką znalezienia lekarstwa lub pracy z ludźmi, którzy nie mają zasobów, aby dowiedzieć się, jaki rodzaj tocznia mają, to [choroba] może być przerażające, jeśli nie wiesz.”

Puma pochwala zdolność Gomez do koncentrowania się na biznesie i robienia tego z sercem. „Jest także silną młodą kobietą, która opowiada się za tym, w co wierzy, i pracuje nad znalezieniem lepszych rozwiązań, gdy widzi, że sprawy nie mają racji w naszej kulturze i na świecie” – powiedział Petrick. „Pod wieloma względami uważamy, że wiele się od niej nauczyliśmy w trakcie naszych wspólnych działań.”

Część wpływów ze sprzedaży butów Phenom Lux Gomez przeznaczyła dla organizacji Lupus Research Alliance (100 tys dolarów).

Kolekcja ubrań Gomez, która ukaże się w grudniu powinna przynieść więcej zasobów do walki z toczniem, co jest bliskie i drogie jej sercu.

„Nie martwię się tym, co stanie się w przyszłości – powiedziała Gomez. „Ale wykorzystuję teraz swój czas, aby przyszłość była bardziej znacząca, bardziej celowa.”

„Footwear News” x Selena Gomez

Spotkanie z głównymi przedstawicielami marki Puma w mieście Norymberga, Niemcy – 23 kwietnia


This blog is kept spam free by WP-SpamFree.