SELENA-GOMEZ.PL – Twoje pierwsze w Polsce i najlepsze źródło informacji na temat Seleny Gomez
Nazwa strony: Selena Gomez Polska Administracja: Berry Załoga:Faith Kontakt:sgpolandteam@gmail.com Data otwarcia strony: 22 sierpnia 2010 Szata graficzna: Lilianne Host:fan-strefa.pl
Obecnie na stronie przebywa fanów online. Stronę ogółem wyświetlono razy. Dziękujemy!
Witryna selena-gomez.pl jest jedyną polską stroną stworzoną z myślą o polskich fanach Seleny Gomez. Nie mamy kontaktu z artystką ani jej teamem. Wszystkie materiały zamieszczone na witrynie należą do ich oryginalnych właścicieli. Strona selena-gomez.pl nie przywłaszcza sobie żadnych praw autorskich do zdjęć i mediów, jedynie zastrzega sobie prawa do zredagowanych artykułów zawartych na witrynie, a także do wyglądu strony głównej, galerii oraz wszystkich dodatkowych podstron.
Poniżej znajdziesz linki do oficjalnych profili Seleny Gomez na portalach społecznościowych, dzięki czemu będziesz miał/a pewność, że jest to prawdziwe konto artystki.
Strona selena-gomez.pl jest otwarta dla fanów piosenkarki i dostarcza informacji także na różnych portalach społecznościowych. Dowiedz się, na jakich stronach internetowych możesz nas jeszcze znaleźć, by czytać o wokalistce na bieżąco.
Selenation – Nasz oficjalny sklep z gadżetami dla Selenators
Selena Gomez nie tylko rozwija się na wielkim ekranie. Ma za sobą także i kilka er płytowych, które sprzedały się łącznie w milionach egzemplarzy na całym globie. Wokalistka stała się wzorem do naśladowania również dzięki swojej działalności charytatywnej, ale i też poprzez niesamowite przekazy piosenek, które codziennie słuchają miliony fanów. Poniżej znajdziesz wszystkie projekty artystki, w których ostatnio brała udział.
SELENA GOMEZ – „BACK TO YOU”
Rodzaj: Singiel Data wydania: 10 maja 2018
Piosenka „Back To You” została wydana przez Selenę Gomez jako część soundtracku drugiego sezonu serialu „13 Reasons Why”, który wyprodukowała wraz z własną mamą, Mandy Teefey. Utwór ten jest pierwszym solowym wykonaniem artystki, który wspiął się na sam szczyt notowań iTunes USA, iTunes Polska i Worldwide. Kawałek „Back To You” zajął także #18 pozycję na liście Billboard Hot 100. Piosenka odniosła sukces również na Spotify, gdzie w ogólnoświatowym notowaniu zdobyła najwyżej #4 miejsce. Singiel do tej pory zakupiono w 1,5 mln nakładzie (+ streaming), dzięki czemu pokrył się między innymi platynową płytą w USA. Teledysk do singla utrzymany jest w stylu retro, a także nawiązuje do filmów niemych. W roli głównej oprócz wokalistki zobaczymy rosyjskiego modela Andrey’a Kupczenko. Internauci szybko dostrzegli jego podobieństwo do Justina Biebera. W sieci powstała i teoria, że wokalistka piosenką rozlicza się z kolejnego związku z kanadyjskim gwiazdorem. Utwór zdobył nagrodę w Teen Choice Awards 2018 w kategorii „Piosenka Lata”, a także został określony „Utworem Lata 2018” przez magazyn „Rolling Stone”.
DJ SNAKE (FEAT. SELENA GOMEZ, CARDI B & OZUNA) – „TAKI TAKI”
Rodzaj: Kolaboracja Data wydania: 28 września 2018
Utwór „Taki Taki”, który zapowiada nadchodzący album DJ–a Snake’a zgromadził w jednym singlu również trzech innych artystów – Selenę Gomez, Cardi B oraz Ozunę. Była gwiazda Disney’a zaprezentowała się w kawałku z fragmentem hiszpańskojęzycznym i anglojęzycznym. Klimaty piosenki z pewnością rozgrzewają słuchaczy latynoskimi klimatami. Utwór został dobrze przyjęty przez fanów, a także uznany przez krytyków. Kolaboracja do tej zdobyła szczyt na iTunes w ponad 50 krajach świata, a także zadebiutowała na #1 pozycji notowania European iTunes Song Chart i #2 miejscu Worldwide iTunes Song Chart. Piosenka odniosi sukcesy także na Spotify, gdzie w ogólnoświatowym notowaniu zajmowała #1 miejsce łącznie przez 32 dni. Audio utworu w pierwsze 48 godzin odsłuchano ponad 9,4 mln razy na YouTube. Zdjęcia do teledysku rozpoczęły się 24 sierpnia 2018 roku w Los Angeles, Kalifornia. Panują w nim czerwienie oraz motywy wulanu i ognia, co jest koncepcją reżysera klipu, Colina Tilley’a, który zobrazował także „Wolves” (feat. Marshmello) w 2017 roku. Klip obejrzano ponad 100 mln razy w zaledwie 7 dni od premiery, dzięki temu jest jednym z 10 teledysków w historii, którym udało się osiągnąć ten sukces w tak krótkim czasie. Aktualnie posiada on już ponad 1 mln odsłon.
JULIA MICHAELS (FEAT. SELENA GOMEZ) – „ANXIETY”
Rodzaj: Kolaboracja Data wydania: 24 stycznia 2019
Kolaboracja „Anxiety” jest bardzo osobista i porusza ważny, ale też aktualny dla Michaels & Gomez temat – depresji, lęków i samotności. Dowodem jest fakt, że obie artystki miały wkład w powstawanie słów utworu. „Kiedy wysłałam ją [piosenkę] do niej, napisałam: „Hej, co o tym sądzisz?” A ona na to: „To niesamowite, chcę to zaśpiewać”. I myślę, że to była ta piosenka, która działa najlepiej dla nas, ponieważ jest to coś, z czym obie zmagamy się [stany lękowe]” – wyznała Michaels w wywiadzie do „Billboard”. „Ta piosenka jest bardzo bliska mojemu sercu, gdyż doświadczyłam zaburzeń lękowych i wiem, że wielu moich przyjaciół też. Nie jesteś nigdy sam, jeśli czujesz się w ten sposób” – napisała na Instagramie Selena. Przekaz kawałka szybko przyjął się wśród fanów, którzy utwożsamiają się ze zdaniem obu gwiazd. Piosenka pojawiła się na pierwszej pozycji EP–ki „Inner Monologue Part 1” Julii i jest także pierwszym singlem promującym to wydawnictwo.
„A RAINY DAY IN NEW YORK”
Rodzaj: Komedia romantyczna Premiera: Dystrybucja wstrzymana na czas nieokreślony
Rola: Nieznana
Selena Gomez dołączyła jesienią 2017 roku do obsady nowego projektu filmowego o tytule „A Rainy Day In New York”, który wyreżyserował Woody Allen. Zdjęcia do filmu odbyły się na ulicach Nowego Jorku. Wokalista zagrała jedną z trzech głównych ról w tym tajemniczym projekcie. Ostatni raz arystkę mogliśmy obejrzeć na wielkim ekranie w 2016 roku w filmach „In Dubious Battle” oraz „The Revised Fundamentals of Caregiving”. Jak zwykle bywa to w przypadku dzieł nowojorczyka, nic nie wiadomo o fabule produckji, w którym wystąpiła teraz artystka. Jedyna informacja, która trafiła do mediów jest taka, że będzie to opowieść o młodzieńczej miłości. Wybór aktorów wydaje się potwierdzać tę wiadomość. Gwiazdy występujące w produkcji w sierpniu 2018 roku zdecydowały się przekazać honorarium za występ w „A Rainy Day In New York” na rzecz ruchu Time’s Up wspierającego ofiary przemocy seksualnej, o czym poinformował magazyn „W”, gdyż Woody Allen postanowić wziąć przerwę w karierze po raz pierwszy od 45 lat. Reżyser, który zwykł kręcić jeden film rocznie, nie ma w planach żadnego tytułu na 2019 rok. Media spekulują, że powodem mogą być problemy z finansowaniem projektów, będące pokłosiem ciążących na Allenie oskarżeń o molestowanie seksualne. W związku z tym dystrybucja została wstrzymana na czas nieokreślony.
„A LOVE STORY”
Rodzaj: Horror Premiera: 20 czerwca 2018 Rola: Nieznana
Selena Gomez wystąpiła w niezależnym horrorze „A Love Story”, który nakręciła jej przyjaciółka, kanadyjska reżyserka Petra Collins, znana z pracy przy serialu „Transparent” oraz teledysku do „Fetish” (feat. Gucci Mane). Horror posiada trzy krótkie części: „A Love Story”, „Cake” oraz „Turtle”. Cała krótkometrażówka doczekała się premiery na Instagramie, gdy platforma uruchomiła usługę publikowania dłuższych materiałów wideo (IGTV) pod patronatem artystki. Dreszczowiec szybko rozprzestrzenił się w sieci i zaciekawił większe grono odbiorców. Horror opiera się na historii kobiety, która nie radzi sobie po rozstaniu z ukochanym popadając w paranoje. Mroczny klimat produkcji przyprawia o ciarki, a cisza i przeraźliwe szmery o szybsze kołatanie serca. Scenografia, rekwizyty oraz kostiumy świetnie odzworowały późne lata siedemdziesiąte, które były koncepcją samej reżyserki.
„HOTEL TRANSYLWANIA 3: LETNIE WAKACJE”
Rodzaj: Film animowany, familijny, komedia Premiera: 13 lipca 2018 (Cały świat), 12 października 2018 (Polska) Rola: Mavis (głos)
Animacja „Hotel Transylwania 3: Letnie wakacje” z udziałem głosu Seleny Gomez jest kolejną częścią cyklu, która trafiła do kin w wakacje 2018 roku. Pierwsza część zarobiła około 360 mln dolarów. Sequel, który w Polsce można było obejrzeć od 9 października 2015 roku, zebrał 10 mln dolarów więcej. Kolejna część zyskała za to ponad 527 mln. W obsadzie głosowej oprócz wokalistki znalazły się takie gwiazdy jak: Adam Sandler, Andy Samberg, Kevin James, Mel Brooks, Steve Buscemi, Fran Drescher i Molly Shannon. 30 czerwca 2018 odbyła się uroczysta premiera animacji w West Hollywood, Kalifornia. W trzeciej części „Hotelu Transylwania” paczka Draca wybrała się na ekskluzywne wakacje. Podróżowali luksusowym potwornym statkiem. W końcu od codziennej pracy w Hotelu Transylwania trzeba kiedyś odpocząć. Czas na spokojne żeglowanie i korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw statku – od upiornych zawodów w siatkówkę przez egzotyczne wycieczki aż po relaksujące opalanie pod światłem księżyca. Ale wakacje ze snów szybko stały się wakacjami z koszmarów, kiedy Mavis spostrzegła, że Drac zakochał się w tajemniczej pani kapitan statku. Ericka ukryła niebezpieczny sekret, który zagrażał gatunkowi potworów. Na podstawie filmu powstanie także wersja serialowa zrealizowana dla Disney Channel.
„THE DEAD DON’T LIE”
Rodzaj: Horror, komedia Premiera: 14–25 maja 2019, Festiwal Filmowy w Cannes, Francja (Niepotwierdzone)
Rola: Zoe
Produkcję „The Dead Don’t Lie” nakręcił Jim Jarmusch – reżyser, który ma na koncie między innymi film o wampirach – „Tylko kochankowie przeżyją”. Ostatniego lata stworzył za dzieło o zombie. Jak podaje „The Film Stage”, do produkcji zaangażowani zostali: Bill Murray, Adam Driver oraz Selena Gomez, a także Chloë Sevigny i Austin Butler. Wszystkich widziano w Fleischmanns, w stanie Nowy Jork, gdzie odbyły się zdjęcia. Podczas gdy fabuła filmu jest nieznana, na planie fotoreporterzy spotkali Murray’a, Sevigny’ego i Drivera przebranych za gliniarzy. Krew również wydaje się być zaangażowana w sceny. W filmie Selena oraz Austin będą tworzyć miłosną parę uganiającą się podczas apokalipsy zombie. Według plotek postać, w którą arystka wcieliła się we wspomnianej komedii o zombie zginie na początku produkcji. Obraz roboczo został zatytułowany „Kill The Head”, choć inne źródła podają „The Dead Don’t Die”.
„13 REASONS WHY”
Rodzaj: Serial młodzieżowy Premiera – sezon pierwszy: 31 marca 2017
Premiera – sezon drugi: 18 maja 2018
Premiera – sezon trzeci: 2019 Rola: Producent wykonawczy
Serial „13 Reasons Why” wstrząsnął całym internetem, kiedy tylko zadebiuował. Selena Gomez, która jest odpowiedzialna za produkcję wykonawczą dla promocji wspomnianej serii wydała trzy piosenki, które znalazły się w soundtracku produkcji – „Only You” & akustyczną wersję „Kill ’Em With Kindness” (pierwszy sezon) oraz „Back To You” (drugi sezon). Sezon pierwszy serialu „13 Reasons Why” opiera się na historii samobójstwa. Clay Jensen przed drzwiami domu znajduje dziwną paczkę. W środku jest kilka taśm nagranych przez Hannah, koleżankę z klasy, która dwa tygodnie wcześniej popełniła samobójstwo. Dziewczyna wyjaśnia, że istnieje trzynaście powodów, dla których zdecydowała się odebrać sobie życie. Clay jest jednym z nich i jeśli wysłucha nagrania, dowie się dlaczego. Jak dotąd fabuł kolejnego sezonu nie jest znana. W sezonie drugim wspomnienia o Hannah nie opuszczają Clay’a. Rozpoczyna się proces przeciwko szkole, w którym zeznania uczniów ujawniają kolejne zaskakujące fakty. Pięć miesięcy po śmierci Hannah sprawa przeciwko szkole trafia do sądu. Rolę kaset pełnią kłopotliwe polaroidy. Przyjaciele i krewni Hannah upamiętniają jej życie i wzajemnie się pocieszają. W międzyczasie dochodzi do brutalnego ataku na jednego z uczniów. „13 Reasons Why” stał najpopularniejszym serialem Netflixa w 2018 roku. W 2019 roku nastąpi premiera trzeciego sezonu, co zostało oficjalnie potwierdzone.
PANTENE
Rodzaj: Linia kosmentyków do włosów
14 czerwca 2015 roku Selena Gomez ogłosiła za pomocą swojego Instagrama, że rozpoczęła współpracę ze światową marką kosmetyków do pielęgnacji Pantene, tworząc linię „Strong Is Beautiful”. Brand zauważyła jeden z największych atutów gwiazdy – jej długie włosy i zdecydował się na kampanię. „Zawsze lubiłam kosmetyki Pantene, dlatego bycie twarzą tej marki jest dla mnie szczególnym wyróżnieniem i spełnieniem marzeń. Nie tylko dlatego, że Pantene stoi na straży mocnych, zdrowych i pięknych włosów, ale też dlatego, że to marka, która zachęca kobiety do tego, aby stawały się najlepszą wersją siebie samych” – komentuje swój udział w kampanii Pantene. W ten sposób Pantene zachęca konsumentów do codziennych wyzwań, aby nic ich nie powstrzymało. „Myślę, że wszyscy rozumiemy, jak ważne jest, aby rozpocząć dzień od siły. Pantene prezentuje nową kolekcję, która pozwala Ci to zrobić jeszcze przed wyjściem z domu” – mówi artystka. Współ–ambasadorką linii w 2017 roku została piosenkarka i modelka Priyanka Chopra, w celu popularyzacji kampanii Gomez także i w telewizji.
COACH
Rodzaj: Linie torebek oraz akcesoriów
Pod koniec 2016 roku Selena Gomez podpisała kontrakt na 10 mln z nowojorską marką Coach. Marka ta jest to jedą z najznamienitszych firm zajmujących się sprzedażą i wyrobem oryginalnych torebek skórzanych, akcesoriów oraz nietuzinkowych kolekcji ubrań. Zadaniem wokalistki jest przede wszystkim bycie nowym wizerunkiem firmy oraz projektowanie nowych linii, które sygnowane są jej imieniem i nazwiskiem. Pierwsza kolekcja znalazła się na sklepowych półkach 1 września 2017 roku, kolejna – zaprojektowana w pełni przez wokalistkę pojawiła się 31 sierpnia 2018 roku – „Not perfect always me”. Dodatkowo artystka w ramach współpracy z marką dołączyła do projektu – „Step Up” – organizacji inicjacji dziewcząt w biednych społecznościach, pracując na łamach projektu wraz z Stuartem Veversem, dyrektorem kreatywnym Coach. Wokalistka wraz z brandem organizowała spotkania z fanami w sklepach Coach, a także współfinansowała z brandem wyposażenie dla najuboższych uczniów w przybory szkolne w nowojorskich placówkach na rok szkolny 2018/2019.
PUMA
Rodzaj: Linie ubrań oraz obuwia
Selena Gomez za pośrednictwem swojego konta na Instagramie jesienią 2017 roku oznajmiła, że nawiązała kolejną współpracę, tym razem z marką Puma. Kontrakt wokalistki szacowany jest na 30 mln dolarów i potrwa do jesieni 2019. Światowa premiera pierwszej kolekcji butów artystki we współpracy ze wspomnianą marką była datowana na 21 listopada 2017. Oprócz Gomez, markę tę reklamuje Rihanna czy The Weeknd. Do zadań piosenkarki należy angaż przy projektowaniu produktów, jak i kreowanie kampanii marketingowych. Gwiazda przy pomocy marki zapojektowała własną linię ubrań oraz butów – „Strong Girl”. W reklamach tej kolekcji artystka pojawiła się z własnymi przyjaciółkami, czyli: Theresą Marie Mingus, Raquelle Stevens, Courtney Barry, Caroline Franklin oraz Connar Franklin. Owocem współpracy wokalistki z Pumą jest także linia butów sportowych inspirowanych baletem, połączeniem siły i delikatności. Piosenkarka często jest widywana na ulicach w odzieży i innych produktach Pumy, które samodzielne zaprojektowała.
22 lutego 2019 – Gala Prêmios Lo Nuestro 2019 w w American Airlines Arena w Miami, Floryda. Selena Gomez jest nominowana w kategorii „Collaboration Crossover Of The Year” dzięki kolaboracji „Taki Taki” (DJ Snake feat. Selena Gomez, Cardi B i Ozuna).
7 marca 2019 – Ceremonia wręcznia The Global Awards 2019 w Eventim Apollo w Londynie, Anglia. Selena Gomez jest nominowana w dwóch kategoriach: „Best Pop” i „Best Female”.
15 marca 2019 – Gala iHeartRadio Music Awards 2019 w Microsoft Theater w Los Angeles, Kalifornia. Selena Gomez została nominowana w kategorii „Best Music Video” dzięki udziale w teledysku do kolaboracji „Taki Taki”.
25 kwietnia 2019 – Ceremonia wręczenia Latin American Music Awards 2019 w Las Vegas, Nevada. Selena Gomez jest nominowana w trzech kategoriach dzięki udziale w kolaboracji „Taki Taki”: Hot Latin Song Of The Year 2019, Hot Latin Song Of The Year, Vocal Event 2019, Digital Song Of The Year 2019.
14–25 maja 2019 – NIEPOTWIERDZONE: Premiera filmu „The Dead Don’t Lie” z udziałem Seleny Gomez podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, Francja.
trzeci kwartał 2019 – NIEPOTWIERDZONE: Premiera długo wyczekiwanego albumu Seleny Gomez – #SG2.
2019 – Premiera trzeciego sezonu serialu „13 Reasons Why”, którego Selena Gomez jest producentem wykonawczym.
17 stycznia 2020 – Premiera filmu „The Voyage Of Doctor Dolittle” z dubbingiem Seleny Gomez, a także Roberta Downey Jr., Michaela Sheena, Toma Hollanda i Johna Cena. Artystka wcieliła się w animowaną postać żyrafy Betsy.
Poznaj innych Selenators, korzystając z naszego czatu! W trakcie użytkowania prosimy o zachowanie pełnej kultury osobistej. Każdy użytkownik zachowujący się w niestosowny sposób, będzie natychmiast blokowany.
W czwartkowy wieczór w USA został wyemitowany 6 odcinek czwartego sezonu show „Inside Amy Schumer”, w którym gościnie pojawiła się Selena. Teraz Comedy Central opublikowało fragment, związany właśnie z naszą Seleną. Sprawdźcie: