SELENA-GOMEZ.PL – Twoje pierwsze w Polsce i najlepsze źródło informacji na temat Seleny Gomez
 

@selenagomez





11 Kwi 2016




    Selena Marie Gomez: Dyskografia
   

Dyskografia

„Kiss & Tell”

  1. „Kiss And Tell”
  2. „I Won’t Apologize”
  3. „Falling Down”
  4. „I Promise You”
  5. „Crush”
  6. „Naturally”
  7. „The Way I Loved You”
  8. „More”
  9. „As A Blonde”
  10. „I Don’t Miss You At All”
  11. „Stop & Erase”
  12. „I Got U”
  13. „Tell Me Something I Don’t Know” (nowa wersja)

„Kiss And Tell” to debiutancki album zespołu Selena Gomez & The Scene, który swoją premierę miał 29 września 2009. Nad krążkiem pracowali (oprócz zespołu) między innymi Ted Bruner, Trey Vittetoe i Gina Schock. Na płycie znalazła się jedna piosenka całkowicie napisana przez wokalistkę, „I Won’t Apologize”, a także nowa wersja pierwszego singla „Tell Me Something I Don’t Know”, który artystka nagrała mając zaledwie 15 lat. Jako, że gwiazda jest wielką fanką Fefe Dobson, na płycie znalazł się także cover jej piosenki „As A Blonde”, opowiadający o zmianie jej osobowości. Muzycznie, na płytę wpłynęła twórczość takich osób jak Lady Gaga, Demi Lovato czy Avril Lavigne. Selena w jednym z wywiadów powiedziała, że jej album ma być popowo–rockowy, a muzyka będzie zabawna i pełna energii. Pomimo tytułu, „Kiss & Tell” jest płytą, której teksty bezpośrednio nie dotyczą życia prywatnego Gomez. Jak mówi, właśnie dlatego napisała tylko jedną piosenkę na ten album. Krążek to zbiór piosenek z rodzaju pop–rock, electro–rock i dance, charakterystycznych dla synth–popu.

„Falling Down” to pierwszy singiel z debiutanckiego albumu studyjnego „Kiss & Telll” (2009) Seleny Gomez i jej zespołu The Scene. Piosenka wydana została  25 sierpnia 2009 roku, czyli wczoraj minęła 9 rocznica jej wydania. Kawałek został napisany przez Teda Brunera i Trey Vittetoe. Muzycznie „Falling Down” to utwór wyposażony w elementy pop, rock, electro, zawiera ciężkie użycie syntezatorów. Jego tekstem wokalistka wyśmiewa życie w Hollywood i sławę, choć może być również interpretowana, jako opowieść o romantycznym związku. Po wydaniu „Falling Down” pochwalono wokal artystki. Piosenka stała pierwszą pozycją wykresu zespołu na liście Billboard Hot 100, gdzie zajęła 82 miejsce. Stała się także hitem w Japonii. Singiel „Falling Down”, sprzedał się w nadkładzie ponad 500,000 egzemplarzy w samych Stanach Zjednoczonych. Towarzyszący piosence teledysk w reżyserii Chrisa Dooley’a miał premierę 28 sierpnia 2009 roku na Disney Channel, zastępując jeden z odcinków „Czarodziei z Waverly Place”. Piosenka zdobyła #92 miejsce na liście Billboard Hot 100, #69 na kanadyjskiej liście Canadian Hot 100 i #15 na Billboard Japan Hot 100.

„Naturally” to drugi singiel z „Kiss & Tell”. Premierę swojego teledysku „zaliczył” 11 grudnia 2009 na Disney Channel. Singiel zadebiutował na #39 miejscu listy Billboard Hot 100, przesuwając się na #29 miejsce. Nieco wyżej, bo na #18 pozycji uplasował się na kanadyjskiej liście przebojów, a w Australii i Nowej Zelandii był kolejno, na #46 i #20 miejscu. Piosenka została wydana przez Hollywood Records jako drugi singel albumu w Stanach Zjednoczonych, a następnie w innych krajach. Słowa utworu opowiadają o relacji, w której uczucia nie są przymusowe, a bohaterka śpiewa je ze szczęścia. W teledysku artystka tańczy sportowych strojach i nie tylko na różnych stylach tła. Teledysk został nakręcony 14 listopada 2009 roku, a swoją premierę miał na Disney Channel 11 grudnia 2009 roku. Wczoraj klip do utworu przekroczył 300 mln odsłon na YouTube.

„A Year Without Rain”


Wersja podstawowa:

  1. „Round & Round”
  2. „A Year Without Rain”
  3. „Rock God”
  4. „Off The Chain”
  5. „Summer’s Not Hot”
  6. „Intuition”
  7. „Spotlight”
  8. „Ghost Of You”
  9. „Sick Of You”
  10. „Live Like There’s No Tomorrow”

Wersja deluxe:

  1. „Round & Round” (Dave Aude Radio Remix)
  2. „A Year Without Rain” (EK’s Future Classic Remix)
  3. „A Year Without Rain” (wersja hiszpańskojęzyczna)

„A Year Without Rain” to drugi studyjny album zespołu Selena Gomez & The Scene, który swoją premierę w wersji normalnej i deluxe ma 17 września 2010 w USA, a w Wielkiej Brytanii 4 października tego samego roku. Krążek dotarł między innymi do #11 miejsca na liście OLiS w Polsce i pokrył się platyną. Nad płytą pracowali tacy producenci jak Kevin Rudolf, Toby Gad, Rock Mafia, Superspy i Dr. Luke. Selena podczas jednego z wywiadów wyznała, że ta płyta będzie inna od poprzedniej: „Myślę, że to poszliśmy w dobrym kierunku, więc ta płyta może całkowicie różnić się od poprzedniej. Mam nadzieję, że wydamy nowy singiel latem, ponieważ ta piosenka jest bardzo zabawną, letnią piosenką. Chcę ją wydać naprawdę wkrótce!”. W wywiadzie dla MTV Gomez powiedziała coś na temat tytułu nowego albumu: „Jak na razie, to jest tytuł naszego nowego albumu, to znaczy, myślę, że taki zostanie. Nasz album nosi nazwę „A Year Without Rain”. Jestem z niego (albumu) bardzo dumna, jest całkiem inny, pokazuje to, jak dorosłam w muzyce. Jestem bardzo podekscytowana. Nie mogę się doczekać!”. Oprócz piosenek, które zostały uznane za single, artystka uwielbia jeszcze inne piosenki, takie jak chociażby „Intuition” i „Rock God”. „Utwór „Intuition” mówi o tym, że każda decyzja którą podejmujesz, każda decyzja, o której myślisz „nie powinienem tego robić” powinna zostać przez ciebie jeszcze raz przemyślana i powinieneś jednak zrobić to. Nie bać się podejmować decyzji” – mówi Gomez. Selena kocha przesłanie tej piosenki.

„Round & Round” to pierwszy singiel promujący płytę „A Year Without Rain” wydany 18 czerwca 2010 roku, a udostępniony do sprzedaży cztery dni później. Piosenka zadebiutowała na 24 miejscu na liście Billboard Hot 100, 79 miejscu kanadyjskiej listy przebojów i 15 miejscu listy Billboard Digital Songs. Selena Gomez zapytana o to, czy piosenka „Round & Round” jest podobna do reszty piosenek z „A Year Without Rain” odpowiedziała: „Myślę, że tak i nie. To znaczy, „Round & Round” brzmi trochę jak inne piosenki z albumu, ale jednocześnie są na nim piosenki, które są całkowicie innego rodzaju i brzmienia. Nieco łagodniejszego brzmienia, niektóre trochę słodsze, a jeszcze inne bardziej rockowe. Na płycie znajdują się piosenki, które utrzymane są w różnych klimatach.” Teledysk do singla nagrywany był w maju 2010 roku i reżyserowany przez Philipa Andelmana. Dnia 17 czerwca 2010 artystka za pośrednictwem portalu Twitter umieściła zapowiedzi klipu. Teledysk ukazuje Selenę jako tajnego szpiega podczas swej pracy, na którą składają się załączanie podsłuchów, robienie zdjęć z ukrycia oraz przesyłanie nielegalnych informacji w walizkach. Finalne sceny wideoklipu ukazują ujęcie wokalistki i wykrycie szajki szpiegów. W czasie trwania klipu prezentowane są kadry przedstawiające Gomez oraz jej zespół występujących na scenie. Teledysk zdobył jeden certyfikat VEVO.

„A Year Without Rain” to tytułowy, drugi singiel pochodzący z albumu, który został napisany przez Lindy Robbins i Toby’ego Gad  Piosenka została wydana 7 września 2010 roku jako drugi i ostatni singiel z drugiego albumu zespołu o tej samej nazwie. Wersja hiszpańskojęzyczna piosenki została również nagrana pod tytułem „Un Año Sin Lluvia”. Gomez zatytułowała album także tym tytułem, ponieważ chciała oprzeć wszystkie inne piosenki wokół niej. W tekście singla bohaterka piosenki porównuje tęsknotę za swoją miłością do roku bez deszczu. Krytycy muzyczni nagrodzili utwór pozytywnymi recenzjami, komplementując go jako taneczną balladę i zauważając wokalną dojrzałość Gomez. Towarzyszący utworowi teledysk w reżyserii Chrisa Dooley’a i nakręcony w Lucerne Valley, Kalifornia i przedstawia piosenkarkę, która na pustyni otoczona jest mnóstwem zdjęć, zanim spotka się podczas burzy ze swoim ukochany. Zespół wykonywał utwór kilka razy podczas występów na żywo, w tym w programach telewizyjnych, takich jak Good Morning America, The Ellen DeGeneres Show, a także podczas People’s Choice Awards 2011. Utwór zajął także #35 miejsce na liście Billboard Hot 100.

„Live Like There’s No Tomorrow” to kolejna piosenka zespołu z nadchodzącej płyty. Została wydana jako singiel na potrzeby promocji filmu z udziałem Seleny Gomez, czyli „Ramona i Beezus”. Znajduje się na oficjalnej ścieżce dźwiękowej do tego filmu.

„When The Sun Goes Down”

  1. „Love You Like A Love Song”
  2. „Bang Bang Bang”
  3. „Who Says”
  4. „We Own The Night”
  5. „Hit The Lights”
  6. „Whiplash”
  7. „When The Sun Goes Down”
  8. „My Dilemma”
  9. „That’s More Like It”
  10. „Outlaw”
  11. „Middle Of Nowhere”
  12. „Dices”

„When The Sun Goes Down” to trzeci album studyjny amerykańskiej grupy muzycznej Selena Gomez & the Scene. Wydawnictwo ukazało się 24 czerwca 2011 roku w Polsce, z kolei w Stanach Zjednoczonych nagrania ukazały się cztery dni później. Nagrania dotarły do #11 miejsca listy OLiS w Polsce. 19 października 2011 roku album uzyskał w Polsce status złotej płyty.

Premierę „When The Sun Goes Down” poprzedził singel „Who Says”. „Who Says” to piosenka wykonywana przez Selenę i amerykański zespół „The Scene”. Priscilla Renea napisała piosenkę wraz Emanuel’em Kiriakou, który wyprodukował właśnie ten utwór. Utwór został wydany w marcu 2011 roku jako główny singiel z trzeciego albumu zespołu „When The Sun Goes Down” (2011). Według Gomez, piosenka miała inspirować ludzi, a szczególnie tych zaangażowanych w cyberprzemoc. „Who Says” otrzymało generalnie pozytywne recenzje od krytyków, którzy docenili jego przesłanie. Piosenka znalazła się w pierwszej trzydziestce w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Nowej Zelandii. „Who Says” otrzymał certyfikat platyny od Recording Industry Association of America. W 2009 roku zespół wydał swój debiutancki album „Kiss & Tell” i szybko uzupełniony został w 2010 o „A Year Without Rain”. Po wydaniu tego ostatniego krążka, artystka powiedziała, że nie była w pośpiechu, aby wydać kolejny album, ale po odsłuchaniu „Who Says”, zdecydowała się wydać singiel. Gomez przesłuchaniu piosenki skomentowała ją: „Za każdym razem śpiewam tę piosenkę jak jest mi źle i czuję się już lepiej!”. Mówiąc o przesłaniu utworu, wokalistka powiedziała, że myślała o nim jako o mobbingu, o cyberprzemocy, ze wszystkimi negatywnościami, która jest w liceum, radzeniu sobie z rzeczami trudnymi. Teledysk został wyreżyserowany przez Chris’a Applebaum, a nakręcony w Los Angeles, Kalifornia, 12–13 lutego 2011 roku. Klip zaczyna się z od Gomez w czarnej sukience na sesji zdjęciowej, gdzie zaczyna śpiewać pierwszą zwrotkę. Następnie zdejmuje kolczyki i czarne buty na obcasie i wychodzi ze studia. Selena zostaje spostrzeżona, gdy śpiewa podczas chodzenia boso po mieście podczas noszenia jej czarnych butów na obcasie w ręku, jadąc w taksówce. Ostatecznie idzie na obrzeża. W końcu wchodzi do publicznej toalety, zdejmuje czarną suknię i usuwa swój make–up. Po tym, gwiazda udaje się na plażę, gdzie jest obserwowana śpiewa z zespołem w otoczeniu fanów. Klip kończy się, gdy tłum biegnie do wody, a fale zmywają słowa „THE END” napisane w piasku. Piosenka nazywana jest hymnem Selenators. Piosenka zajęła także #22 miejsce na liście Billboard Hot 100.

Drugim singlem promującym płytę był singiel „Love You Like a Love Song”. „Love You Like a Love Song” to piosenka stworzona przez Antoninę Armato i Tima Jamesa na trzeci album studyjny amerykańskiego zespołu The Scene i Gomez o tytule „When the Sun Goes Down”. Wyprodukowana została przez Rock Mafię. Piosenka dotarła do pierwszej pozycji w Rosji i utrzymywała się na pierwszej pozycji przez 20 tygodni, stając się najlepiej sprzedającą się zagraniczną piosenką dekady w tym kraju, pierwszej dziesiątki w Kanadzie, pierwszej dwudziestki w Norwegii i Belgii. Osiągnęła najwyższe pozycje w pierwszej pięćdziesiątce w wielu innych krajach i jest pierwszym singlem zespołu Selena Gomez & The Scene, który wszedł na łacińską listę Latin Pop Songs. W Stanach Zjednoczonych, RIAA przyznało singlowi status czterokrotnej platynowej płyty (4 mln sprzedanych egzemplarzy). Łącznie piosenka sprzedała się w nakładzie 6 mln kopii na całym świecie i przesłuchano ją ponad 600 mln razy. Teledysk towarzyszący piosence przedstawia Selenę, ubraną w różne kreację w kilku miejscach między innymi w klubie karaoke, gdzie zaczyna się akcja teledysku, leżącą na fortepianie czy podczas jazdy samochodem. Wideoklip został wyreżyserowany Geremy’ego Jasper’a i Georgie’go Grevill’a, który wcześniej współpracował z zespołami Goldfrapp iFlorence and the Machine. W wideoklipie wystąpił Amerykanin meksykańskiego pochodzenia – Charan Andreas. Piosenka zajęła także #22 miejsce na liście Billboard Hot 100.

Ostatnim – trzecim singlem została piosenka „Hit The Lights”. „Hit The Lights” to piosenka stworzona przez Leaha Haywooda, Daniela Jamesa i Tony’ego Nilssona na trzeci album studyjny amerykańskiego zespołu Seleny i the Scene. Wyprodukowany przez Dreamlaba utwór został wydany jako trzeci singel promujący płytę dnia 20 stycznia 2012 roku. Singiel spotkał się z pozytywnym przyjęciem przez krytyków muzycznych, którzy chwalili jego klubową atmosferę i adebiutował na Canadian Hot 100 na #93 pozycji. Piosenka zajęła także #5 miejsce na liście Billboard Hot 100. Teledysk do utworu został wydany w dniu 16 listopada 2011 roku. Ukazuje on artystkę i jej przyjaciół bawiących się na polu, potem w nocy i biegających po mieście. Piosenka została wysłana do stacji radiowych w USA 10 kwietnia.

„Stars Dance”


Wersja podstawowa:

  1. „Birthday”
  2. „Slow Down”
  3. „Stars Dance”
  4. „Like A Champion”
  5. „Come & Get It”
  6. „Forget Forever”
  7. „Save The Day”
  8. „B.E.A.T.”
  9. „Write Your Name”
  10. „Undercover”
  11. „Love Will Remember”

Wersja deluxe:

  1. „Nobody Does It Like You”
  2. „Music Feels Better”
  3. „Lover In Me”
  4. „I Like It That Way”

„Stars Dance” to czwarty studyjny album Seleny, tym razem bez zespołu the Scene. Premiera krążka w Polsce i USA odbyła się tego samego dnia 23 lipca 2013 roku, przez wytwórnię Hollywood Records. „Stars Dance” pokryło się złotem w Meksyku i Kanadzie, a w wielu krajach zajmowała wysokie miejsce w rankingach, w tym 28 państwa zadebiutował na #1 pierwszym miejscu. Na polskiej liście OLiS uzyskał #5 pozycję.

Pierwszym singlem promującym płytę jest „Come & Get It”. „Come & Get It” to piosenka nagrana przez artystkę na pierwszy solowy album studyjny – „Stars Dance” (2013). Została ona wydana w dniu 7 kwietnia 2013 przez Hollywood Records jako singiel z wspomnianego albumu. To pierwsze oficjalne wydanie poza jej byłym zespołem, czyli Selena Gomez & The Scene. Piosenka została napisana przez norweski zespół produkcyjny „Stargate”. „Come & Get It” oferuje zmianę stylu z poprzednich wydań wokalistki i posiada elementy electropop’u i muzyki indyjskiej. Po jego wydaniu „Come & Get It” otrzymało generalnie pozytywne przyjęciem ze strony krytyków. Utwór został doceniony. Singiel stał się światowym sukcesem gwiazdy, sprzedając ponad miliony egzemplarzy na całym świecie. W Stanach Zjednoczonych stał się jej pierwszym hitem w pierwszej dziesiątce na liście Billboard Hot 100. Utwór otrzymał certyfikat za pięciokrotną platynę w USA. Teledysk do „Come & Get It” został wydany w dniu 7 maja 2013 i uzyskał ogólny pozytywny odbiór po jego premierze. Piosenka i jego klip otrzymał kilka nagród i nominacji, w tym podczas MTV Video Music Awards 2013. Towarzyszący teledysk do „Come & Get It” wyreżyserował Anthony Mandler, częsty współpracownik Rihanny i Lany Del Rey. Wideo oferuje powracające tematy z klasycznymi elementami, czyli: powietrze, ziemia, ogień i woda. Selena opublikowała zwiastun filmu wideo w dniu 30 kwietnia, przedstawiający ją samą na dużym polu otoczonym kwiatami, patrzącą tęsknie na tajemniczego człowieka, pogrążającą się w rzece i wykonywującą choreograficzną rutynę taneczną z grupą tancerzy przed ogniem. Piosenka zajęła także #6 miejsce na liście Billboard Hot 100.

Drugim singlem zostało natomiast „Slow Down”. Po raz pierwszy został wydany 3 czerwca 2013 roku przez wytwórnię Hollywood Records jako singel promocyjny. Ostatecznie, Gomez wydała go 13 sierpnia, jako pełnoprawny singel. Twórcami tekstu utworu są Lindy Robbins, Julia Michaels, Niles Hollowell–Dhar, David Kuncio i Freddy Wexler, natomiast jego produkcją zajęli się The Cataracs oraz David Kuncio. „Slow Down” pod względem muzycznym łączy w sobie przede wszystkim muzykę dance–pop i EDM. Utwór otrzymał mieszane recenzje od krytyków muzycznych; niektórzy chwalili jego chwytliwość i produkcję, a inni krytykowali wpływ EDM. Singel uzyskał umiarkowany sukces komercyjny na listach przebojów. Teledysk przedstawia piosenkarkę, która śpiewa podczas jazdy samochodem, na imprezie oraz ulicy w Paryżu. Wideo zostało wyreżyserowane przez Philipa Andelmana. Aby promować piosenkę Gomez zaśpiewała między innymi w Good Morning America, The Tonight Show with Jay Leno, Late Show with David Letterman i Surprise Surprise. Singiel był wykonywany na trasie Stars Dance Tour. Piosenka zajęła także #27 miejsce na liście Billboard Hot 100.

„For You”

  1. „The Heart Wants What It Wants”
  2. „Come & Get It”
  3. „Love You Like A Love Song”
  4. „Tell Me Something I Don’t Know”
  5. „Who Says”
  6. „My Dilemma 2.0”
  7. „Round & Round”
  8. „Forget Forever” (remix)
  9. „Slow Down”
  10. „A Year Without Rain” (remix)
  11. „Naturally” (remix)
  12.  „Mas”
  13. „Bidi Bidi Bom Bom”
  14. „Falling Down”
  15. „Do It”

Album „For You” to składanka wszystkich największych hitów piosenkarki, które powstały z udziałem wytwórni Hollywood Records. Światowa premiera krążka odbyła się 24 listopada 2014. Krążek w swojej zawartości posiada 15 piosenek, w tym dwie nowe („The Heart Wants What It Wants” i „Do It”) i siedem największych przebojów, trzy remiksy („Forget Forever” – Boy Lightning Remix, „A Year Without Rain” – Dave Aude Radio Remix, „Naturally” – Dave Aude Radio Remix), hiszpańską wersję utworu „More”, „My Dilemma” w odświeżonej wersji oraz duet z udziałem Seleny („Bidi Bidi Bom Bom”). Nadchodzący album zapowiadał singiel „The Hearts Wants What It Wants”, który Gomez opublikowała 6 listopada 2014 roku, przez co uznaje się, że owy dzień jest przełomowym w karierze wokalistki, ponieważ piosenka otrzymała pozytywne recenzje krytyków. Krążek pokrył się między innymi złotem w Meksyku, Brazylii.  Album zadebiutował na #24 miejscu notowania Billboard 200. W pierwszym tygodniu sprzedaży zostało sprzedanych ponad 17,000 egzemplarzy.

Pierwszym i jedynym singlem promującym płytę jest „The Heart Wants What It Wants”. Utwór podbił listy przebojów, oraz serca fanów z wielu krajów, gdyż piosenka pokryła się licznymi certyfikatami w kilkunastu krajach. Utwór ten to jedyny singiel wokalistki, który w ciągu 24 godzin znalazł się na szczycie trendów na Twitterze i utrzymał się tam przez kolejne 20. Piosenka była również sukcesem komercyjnym, osiągając numer sześć w Billboard Hot 100, a także ze szczyt w Top 40 w szesnastu krajach, w tym w Australii, Belgii, Kanady, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii. Piosenka Gomez zdaje się mieć podwójny wymiar. Jest to bowiem piosenka o rozstaniu kochanków, a zarazem utwór z płyty, która po raz ostatni została wydana przez wytwórnię Hollywood Records. Wraz z kawałkiem pojawił się teledysk. Na początku klipu słyszymy zapłakany głos Seleny, która opowiada o swoich uczuciach. Intro klipu przypomina nieco nagranie z sesji u psychologa. Teledysk został nakręcony odcieniach czerni i bieli w Kalifornii. Aktor Shiloh Fernandez pojawia się w teledysku jak miłość Gomez. Brytyjska edycja „International Business Times” nazwała video „emocjonalnym”. Jeden z autorów tekstu bezpośrednie napisał, że film zawiera: „Bolesny, mocny i emocjonalny, otwarcie wizualny ból po stracie miłości”. W swoim pierwszym dniu w radiu o piosence usłyszało ponad 10 mln słuchaczy.

„Revival”


Wersja podstawowa:

  1. „Revival”
  2. „Kill ’Em With Kindness”
  3. „Hands To Myself”
  4. „Same Old Love”
  5. „Sober”
  6. „Good For You” (feat. A$AP Rocky)
  7. „Camouflage”
  8. „Me & the Rhythm”
  9. „Survivors”
  10. „Body Heat”
  11. „Rise”

Wersja deluxe:

  1. „Me & My Girls”
  2. „Nobody”
  3. „Perfect”

Edycja międzynarodowa:

  1. „Outta My Hands” (Loco)
  2. „Cologne”

„Revival” to drugi solowy album studyjny Seleny Gomez i pierwszy, który ukazał się we współpracy z wytwórnią Interscope Records. Według wielu ekspertów muzycznych to najlepszy album w dorobku młodej artystki. Świadczy też o tym popularność wokalistki, która jest wręcz rozchwytywana przez media. Przypomnijmy, że tuż przed premierą nowego materiału muzycznego piosenkarka udzieliła wywiadów i znalazła się na okładkach takich magazynów jak „Elle” czy „Billboard”. W tamtym czasie gwiazda opowiedziała także o swojej walce z chorobą. Autorka hitu „Good For You” choruje na toczeń, w ostatnim czasie choroba dała o sobie znać. Pierwszym sekretem, który gwiazda zdradziła przed premierą płyty, było poinformowanie o przebytej chemioterapii (u artystki zdiagnozowano tocznia). Właśnie z tego powodu Gomez odwołała swoją trasę koncertową po Australii w 2014 roku. Jak jednak przyznała, nie chciała wtedy ujawniać swojej informacji o swojej chorobie, mimo iż w sieci spadła na nią fala krytyki. To właśnie choroba oraz doświadczenia jakie spotkały ją przy tej okazji, zainspirowały Gomez do stworzenia nowej płyty: „Jestem tak cholernie miła dla każdego, a wszyscy są wobec mnie tak nikczemni. Pracowałam od kiedy skończyłam siedem lat. Byłam ambasadorką UNICEF–u jak miałam 17 lat. To jest takie rozczarowujące, że stałam się tabloidową historią. Ta nienawiść mnie motywowała” – żaliła się gwiazda. Choroba ma nie być jednak jedynym tematem, jaki poruszy na płycie Gomez: „Płyta jest spojrzeniem z perspektywy na wiele rzeczy” – tłumaczyła MTV wokalistka. Według słów gwiazdy piosenki mają poruszać temat spraw sercowych, związków międzyludzkich i wiary. Piosenkarka przyznała również, że albumem będzie nieco poważniejszy.  Słychać to w jej piosenkach. To bardzo osobisty album. I trzeba przyznać, że na poziomie muzycznym „Revival” równie poruszający, co na poziomie tekstowym. Zarówno artystka jak i eksperci muzyczni, oceniający jej nowy materiał muzyczny, są zdania, że piosenkarka jest u szczytu swojej kariery. „Revival” znalazł się na liście najlepszych albumów na koniec 2015 roku. Album „Revival” promowały cztery single: „Good For You” (feat. A$AP Rocky), „Same Old Love”, „Hands To Myself” oraz „Kill ’Em With Kindness”. W międzyczasie artystka wydała także promocyjne „Me & The Rhythm” oraz kolaborację „We Don’t Talk Anymore”. Piątym singlem w planach miał zostać utwór „Sober”, ale ostatecznie zrezygnowano z tego pomysłu. Album uplasował się na #1 pozycji najważniejszego notowania muzycznego – Billboard 200, sprzedając się w nakładzie 117,000 egzemplarzy w pierwszym tygodniu od premiery. Krążek rozszedł się do tej pory w nakładzie 2,5 mln kopii na świecie, pokrywając się między innymi platynową płytą w Polsce. Album odsłuchano także 2 mld razy na Spotify, dzięki czemu jest on #9 najpopularniejszym żeńskim krążkiem na globie na tym portalu.

Pierwszy singiel z płyty – „Good For You” dosięgnął kolosalnego wyniku w sprzedaży. Piosenkę kupiono kilku milionach kopii na całym globie. „Good For You” jako singiel okazało się idealne, mimo że początkowo miało to być „Same Old Love”. Wokalistka twierdzi, że przez właśnie ten utwór chciała wyrazić swoją kobiecość oraz rzeczywiste „odrodzenie” nie tylko muzyczne, ale i to psychiczne, dlatego tego piosenka przyciągnęła tylu słuchaczy i koneserów dobrej muzyki w klimacie R&B. „Good For You” zdobyło wiele nagród, między innymi w kategorii „Najlepsza Piosenka” podczas ASCAP Music Awards 2016. Singiel uzyskał pozytywne opinie krytyków i został rozgłos nie tylko wśród sympatyków wokalistki. Nostalgiczne wersy singla stworzone przez piosenkarkę i przyjaciółkę samej wokalistki, Julię Michaels oraz Justina Trantera świetnie wkomponowały się w teledysk do utworu utrzymany w spokojnych klimatach. „Good For You” pokryło się licznym odznaczeniami, przez wyróżnia się na arenie muzycznej. Status złotej płyty należy do „Good For You” między innymi w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, natomiast platynowego krążka między innymi na terenie Brazylii (podwójnie), Polski, Australii (podwójnie), Kandy (podwójnie) i Danii. Piosenka zajęła także #5 miejsce na liście Billboard Hot 100.

„Same Old Love” jako drugi singiel z płyty „Revival” był także strzałem w dziesiątkę. Piosenka została napisana przez Stargate („Come & Get It”), Benny Blanco („Diamonds”) oraz Charli XCX („Fancy”). Piosenka początkowo została napisana dla Rihanny. Oficjalnie utwór został puszczony w radio 97.1. „Same Old Love” pokryło się wiele razy platyną oraz złotem w kilkunastu krajach oraz znalazło się również w czołówkach największych stacji radiowych oraz notowań internetowych. Piosenka znalazła się między innymi na szczycie notowania Pop Radio. W tle utworu można usłyszeć Charli XCX. Teledysk do utworu nagrany został w teatrze Palace w Los Angeles, podczas Revival Event. Piosenka zajęła #5 miejsce na liście Billboard Hot 100.

Nie jest dla Was tajemnicą, że „Hands To Myself” jest świetną promocją dla „Revival”. Trzeci singiel z drugiego solowego albumu Seleny znacząco się wyróżnia od pozostałych singli ze względu na chociażby klip do utworu, który jest bardzo odważnym krokiem, jakiego nie spodziewali się fani, gdyż w teledysku artystka reklamuje nie tylko Beats, czy bieliznę Calvina Kleina, ale i sama pokazuje wiele ciała. „Oczywiście „Hands to Myself” to moja ulubiona piosenka z nowej płyty [„Revival”]. To przedostatni kawałek, jaki napisaliśmy. Stworzyliśmy go w jeden dzień i byłam zachwycona, bo nie jest do końca grzeczny. Ta piosenka różni się od wszystkich moich utworów, to zupełna nowość, brzmienie, które przypomina mi trochę dokonania Prince’a. Niesamowicie podoba mi się właśnie to, że „Hands to Myself” jest tak różne od innych piosenek” – mówiła Selena Gomez w 2015 roku tuż po wydaniu klipu do utworu. Rzeczywiście, czegoś takiego jeszcze nigdy nie nagrała. Wreszcie udało jej się nauczyć, jak może ukryć fakt, że śpiewania nie ma na liście rzeczy, które wychodzą jej najlepiej. To z kolei sprawiło, że młoda wokalistka po raz kolejny od wydania debiutanckiego albumu z zespołem The Scene nabrała pewności siebie, czym zaskoczyła swoich słuchaczy i co pomogło jej podbić listy przebojów. Piosenka zajęła #7 miejsce na liście Billboard Hot 100.

Czwarty singiel z krążka „Revival” to „Kill ’Em With Kindness”. „Kill ’Em With Kindness” to ostatni singiel z albumu „Revival”. Selena Gomez zaprezentowała teledysk do niego w czerwcu 2016 roku. Wtedy też stawiła czoła krytykom, których przybyło jej w ostatnich latach. Wokalistka była komentowana za to, że przybrała na wadze i do dzisiaj dziennikarze nie pozwolą jej zapomnieć o związku z Justinem Bieberem. Fanki wokalisty nigdy nie darzyły sympatią jego dziewczyny. Artystka postanowiła zemścić się na wszystkich, którzy byli dla niej życzliwi. Robi to w wyjątkowy sposób – chce „zabić ich uprzejmością”. Ten sam efekt może mieć także jej wygląd i pewność siebie, którym emanuje w „Kill ’Em With Kindness”. Niesamowity przekaz singla zachwycił fanów, którzy obejrzeli łącznie klip do singla aż ponad 400 mln razy. Piosenka zdobyła między innymi status platynowej płyty w USA i zajęła #39 miejsce na liście Billboard Hot 100