y

 

Opublikowano: 20/02/2018
Autor posta: Faith
Skomentuj wpis (0)
Selena Marie Gomez: Ambasadorstwa i kampanie

Ambasadorstwa i kampanie

Ambasadorstwo: Trick–or–Treat (UNICEF)

W październiku 2008 roku Selena Gomez został mianowana na rzecznika UNICEF–u w kampanii „Trick–or–Treat” dla kampanii UNICEF, która zachęciła dzieci do zbierania pieniędzy na Halloween, aby pomóc dzieciom na całym świecie. Wokalistka powiedziała, że ​​była „bardzo podekscytowana”, aby „zachęcać inne dzieci do zmiany świata”.

W sierpniu 2009 roku 17–letnia Gomez została najmłodszym ambasadorem UNICEF–u. Podczas swojej pierwszej oficjalnej misji w terenie Gomez udała się do Ghany 4 września 2009 roku. na jeden tydzień, aby na własne oczy zobaczyć surowe warunki dzieci w trudnej sytuacji, które nie mają niezbędnych artykułów pierwszej potrzeby, w tym czystej wody, pożywienia, edukacji i opieki zdrowotnej. Gomez wyjaśniła podczas wywiadu z Associated Press, że chciała użyć swojej mocy gwiazdy: „Dlatego czuję się bardzo zaszczycona, że mam głos, którego dzieci słuchają i biorą pod uwagę. Dużo ludzi pyta mnie, gdzie jest Ghana, i szukali jej na mapie, ponieważ tam pojechałam. Teraz wiedzą, gdzie jest Ghana. To niesamowite. Gomez powiedziała o swojej roli najmłodszego ambasadora UNFICEF także: „Każdego dnia 25,000 dzieci umiera z przyczyn, którym można zapobiec. Stoję z UNICEF–em w przekonaniu, że możemy zmienić tę liczbę z 25,000 na zero. Wiem, że możemy to osiągnąć, ponieważ w każdej chwili UNICEF jest na miejscu, dostarczając dzieciom ratującej życie pomoc. Zero stanie się rzeczywistością”.

Gomez została mianowany rzecznikiem kampanii „Trick–or–Treat” UNICEF w 2009 roku, drugi rok z rzędu. Gomez, który zebrała ponad 700,000 dolarów na cele charytatywne w 2008 roku, oświadczyła, że ma nadzieję, że uda jej się zebrać 1 milion dolarów w 2009 roku. Gomez uczestniczyła w aukcji celebrytów i transmitowała na żywo na Facebooku, wspierając kampanię. Gomez stała się rzecznik UNICEF z okazji 60 rocznicy „Trick–or–Treat” w 2010 roku. Z okazji 60 rocznicy Gomez i jej dawny zespół The Scene zorganizowali koncert charytatywny, przekazując wszystkie wpływy na kampanię.

W lutym 2011 roku Gomez udała się do Chile, aby być świadkiem i spotkać się z rodzinami wspieranego przez UNICEF programu „Programa Puente”, który pomaga rodzinom lepiej zrozumieć i rozwinąć umiejętności skutecznego radzenia sobie z wczesną edukacją, rozwojem i innymi kwestiami związanymi z wychowywaniem dzieci. O doświadczeniach w terenie Selena opowiedziała: „UNICEF pomaga rodzinom z Chile wychodzić z ubóstwa, zapobiegać przemocy w domu i promować edukację, aby być świadkiem walki tych rodzin, a także ich nadziei i wytrwałości”. W marcu 2011 roku Gomez wzięła udział w przygotowanym przez UNICEF Tap Project „Celebrity Tap Pack”, limitowanej edycji, niestandardowych butelek z wodą z kranu z domów każdego adwokata celebrytów, w celu zebrania funduszy i zwiększenia profilu dla programów czystej wody i urządzeń sanitarnych. Występowała również w reklamach promujących kampanię.

Kampania: Enough Project (RAISE Hope For Congo)

Raise Hope for Congo to kampania „Enough Project” rozpoczęta w 2008 roku, która pracuje nad utworzeniem elektoratu aktywistów, aby bronić końca toczącego się konfliktu we wschodnim Kongo. Kampania współpracowała z grupami krajowymi i lokalnymi w Stanach Zjednoczonych, a także lokalnymi organizacjami kongijskimi, aby budować ten oddolny ruch. Organizacja Raise Hope for Congo skupiła się na edukowaniu aktywistów i ich społeczności na temat konfliktu we wschodnim Kongo oraz informowaniu o skutkach przemocy seksualnej jako narzędzia walki przeciwko kongijskim kobietom i dziewczętom. Gomez zaangażowała się również w działalność charytatywną RAISE Hope For Congo w projekt „Enough Project”.

Kampania: UR Votes Count

Selena Gomez była zaangażowana w kampanię UR Votes Count, która zachęcała nastolatków do zdobywania informacji na temat kandydatów na prezydenta z 2008 roku Baracka Obamy i Johna McCaina. Do zadań wokalistki należało promowanie kampanii w wywiadach, wydarzeniach organizowanych przez członków oraz szerzenie wiedzy na temat metod głosowania. Promocja przebiegła pomyślnie. Miliony amerykańskich nastolatków zostało uświadomionych i będąc pełnoletnimi mogli wybrać prawidłowo kandydata na prezydenta.

Ambasadorstwo: Organizacja DoSomething.org

DoSomething (także DoSomething.org) to globalna organizacja non–profit, której celem jest motywowanie młodych ludzi do dokonywania pozytywnych zmian zarówno w Internecie, jak i poza nim dzięki kampaniom, które mają wpływ społeczny. Organizacja została założona w 1993 roku przez amerykańskiego aktora Andrew Shue i jego przyjaciela z dzieciństwa, Michaela Sancheza. Stwierdził on, że jego motywacją jest zachęcanie młodych ludzi do bycia aktywnymi obywatelami i liderami, a także sprawienie, by zaangażowanie społeczności było dla nich przyjemnością. Selena Gomez została także ambasadorką tej organizacji po zaangażowaniu się w działalność charytatywną Island Dog, która pomogła psom w Puerto Rico. Później wokalistka pojawiła się w filmie „Wizards of Waverly Place”: „The Movie in Puerto Rico”.

Kampania: Disney’s Friends for Change

Disney’s Friends for Change to pro–społeczna, „zielona” kampania, która rozpoczęła się latem 2009 roku.  Gwiazdy Disney’a w tym Selena Gomez kładli nacisk na kwestie środowiskowe w kampanii, zachęcając fanów do działania. Całoroczna kampania opierała się na tym, w jaki sposób gwiazdy Disney’a łączą się z młodszymi fanami. Demi Lovato, Miley Cyrus, Selena Gomez i Jonas Brothers byli jednymi z oryginalnych reklam kampanii trwających od 30 sekund do 2 minut, które były emitowane na kanale Disney Channel. W ramach inicjatywy dzieci mogły wybrać, w w jaki sposób Disney zainwestuje milion dolarów w różne programy środowiskowe. Inicjatywa została zaprezentowana w formie gier Disney Channel w 2009 i 2010 . Pierwszą grą Disney’s Friends for Change, której premiera odbyła się 24 czerwca 2011 roku na kanale Disney Channel był specjalny 30–minutowy program „Lights, Camera, Take Action! Backstage with Disney’s Friends for Change”, który został pokazany na Disney Channel bezpośrednio po „Wizards of Waverly Place”: „The Movie” i był prowadzony przez Tiffany Thornton. Zaprezentowano także materiał zza kulis podczas tworzenia projektu.

Kampania nie tylko polegała na promocji w telewizji, ale i w radio. Dowodem na to jest piosenka „Send It On” w piosenka w wykonaniu amerykańskich piosenkarzy Disney’a: Demi Lovato, Jonas Brothers, Miley Cyrus i Seleny Gomez. Piosenka została wydana 11 sierpnia 2009 roku przez Walta Disneya i Hollywood Records. Piosenka otrzymała stację radiową tylko w Radio Disney i osiągnęła najwyższą liczbę dwadzieścia na liście Billboard Hot 100.

Ambasadorstwo: Ryan Seacrest Foundation

W kwietniu 2012 roku Selena Gomez została mianowana ambasadorem Fundacji Ryana Seacresta, która jest organizacją zajmującą się inspirowaniem dzisiejszej młodzieży poprzez rozrywkowe i edukacyjne ukierunkowywanie inicjatyw. Pierwszą inicjatywą RSF jest budowa ośrodków medialnych o nazwie Seacrest Studios w szpitalach pediatrycznych dla pacjentów w celu zbadania kreatywnych królestw radiowych, telewizyjnych i nowych mediów. Celem RSF jest wniesienie pozytywnego wkładu w proces leczenia dzieci i ich rodzin podczas ich pobytu poprzez rozwijanie tych ośrodków w celu podniesienia ducha wspólnoty szpitalnej.

Kampania: State Farm Insurances

State Farm to duża grupa firm ubezpieczeniowych i finansowych w Stanach Zjednoczonych. Głównym przedmiotem działalności grupy jest State Farm Mutual Automobile Insurance Company, firma ubezpieczeń wzajemnych, która jest także właścicielem innych spółek State Farm. Główna siedziba firmy znajduje się w Bloomington w stanie Illinois. W 2009 roku Selena została rzecznikiem prasowym State Farm Insurance i pojawiła się w licznych reklamach telewizyjnych emitowanych na kanale Disney Channel, aby zwiększyć świadomość bezpieczeństwa.

Kampania: Sears Arrive Lounge

Sears to amerykańska sieć domów towarowych założona przez Richarda Warrena Searsa i Alvah Curtis Roebuck w 1892 i 1906 roku. Pod względem dochodów krajowych, Sears był największym sprzedawcą detalicznym w Stanach Zjednoczonych do października 1989 roku, kiedy Walmart przekroczył rekord. W 2009 roku Gomez był częścią kampanii szkolnej mody Sears i pojawiła się w reklamach telewizyjnych. Gomez była także gospodarzem Sears Arrive Air Band Casting Call, gdzie wybrano pięciu zwycięzców dla pierwszego w historii Sears Air Band do występów w 2009 na MTV Video Music Awards.

Kampania: Borden Milk

Borden Milk to amerykański producentem produktów spożywczych i napojów, produktów konsumenckich i produktów przemysłowych. W pewnym momencie firma była największym amerykańskim producentem produktów mlecznych i makaronów. Selena Gomez została również rzeczniczką Borden Milk i pojawiła się w reklamach prasowych i reklamach telewizyjnych kampanii.

Kampania: Dream Out Loud

W październiku 2009 roku Gomez ogłosiła swój plan uruchomienia własnej linii ubrań „Dream Out Loud” by Selena Gomez. Linia odzieży została wprowadzona na rynek jesienią 2010 roku. Kolekcja składa się z czeskich sukienek, kwiatowych bluzek, jeansów, spódnic, kurtek, szalików i czapek, wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu lub materiałów ekologicznych.

Gomez powiedziała, że ​​linia odzwierciedla jej własny styl i opisuje odzież jako „ładna i kobieca”: „Z moją linią, naprawdę chcę dać klientom opcje, w jaki sposób mogą wyrażać siebie. Chcę ubrania, które można łatwo ubrać lub wyprać, bo są stworzone z tkanin ekologicznych. Również metki będą miały niektóre z moich inspirujących cytatów na ten temat. Po prostu chcę wysłać dobrą wiadomość.”

Selena Gomez, który nie miała żadnych informacji na temat projektowania, połączyła siły z projektantami taki jak: Tony Melillo i Sandrą Campos, którzy pracowali z wielkimi domami mody. Gomez powiedział o projektantach: „Kiedy ich poznałam od razu czułam się z nimi komfortowo i teraz są dla mnie jak rodzina, są tak kreatywni i uwielbiam z nimi rozmawiać o wszystkim. Ubrania były produkowane przez Melillo i Campos w połączeniu z nowojorskim Adjmi Apparel i utworzone przez Adjmi CH Brands LLC; który jest spółką holdingową dla marki.

30 sierpnia 2013 roku Gomez wydała jesienną kolekcję Dream Out Loud. 1 maja 2014 roku Selena wypuściła ją z powrotem do szkoły. Spodenki i kurtki, które wydała Selena, są spersonalizowane i mówi na nie „Selenators” na nich. Kolekcje były wydawane między 2010 a 2014 rokiem.

Kampania: Right Case, Right Occasion (Case–Mate)

Case–Mate to prywatna firma założona w 2006 roku w Atlancie w stanie Georgia przez Shashi Reddy. Firma projektuje i produkuje modne akcesoria mobilne dla różnych smartfonów, czytników i tabletów w tym Apple, Amazon, BlackBerry, Samsung, HTC, Google, Windows, Nokia, Motorola, LG i Sony Ericsson. Produkty Case–Mate sprzedawane są w 80 krajach na całym świecie. Firma jest także oficjalnym partnerem Programu BlackBerry Alliance. 30 lipca 2012 roku ogłoszono, że Selena Gomez będzie współpracować z Case–Mate w ramach zbliżającej się kampanii marketingowej „Right Case, Right Occasion”. Wokalistka połączła siły z Fergie i Common, aby stworzyć modne niestandardowe etui na telefony.

Kampania: Xbox 360

Gomez reklamowała również wraz z Christiną Grimmie jedną z najpopularniejszych konsol gier wideo wyprodukowana przez firmę Microsoft. Platforma zintegrowana jest z usługą Xbox Live, usługą pozwalającą graczom na rywalizację w trybie online i pobieranie treści, takich jak gry zręcznościowe, dema gier, filmy z gier, programy telewizyjne oraz filmy. Wokalistka wraz ze swoją koleżanką pojawiła się w licznych spotach reklamowych, plakatach. Gomez promowała Xbox–a 360 w wywiadach.

Kampania: Perfumy

Selena Gomez wydała także i własne perfumy. Perfumy Gomez promowała podczas wywiadów czy sesji zdjęciowych. Zapachy wokalistki to wody perfumowane, które zawierają nuty maliny, brzoskwini i ananasa, zapach zaczyna się jako owocowy bukiet, który powoli wtapia się w nuty fioletowej frezji, piżma i jeżyn, a następnie przekształca się w smakowitą ucztę z bogatymi nutami bazowymi czekolady, wanilii i bursztynu.

Mesmerize to debiutancki zapach Seleny Gomez. Zadebiutował w maju 2012 roku. 14 lipca 2011 roku ogłoszono, że Selena Gomez podpisała umowę licencyjną z Adrenalina na opracowanie, wyprodukowanie i dystrybucję zapachów. Prezes i dyrektor generalny firmy Adrenalina, Ilia Lekach, powiedziała: „Jesteśmy niesamowicie podekscytowani współpracą z panią Gomez i ujawnimy więcej szczegółów dotyczących tego zapachu, gdy zbliżymy się do daty premiery”. Fani mogli zalogować się na SelenaGomezPerfumes.com i głosować na składniki, które chcieli, by pojawiły się w perfumach. O perfumach Selena mówi: „Jestem podekscytowana tworzeniem własnego, romantycznego, bogatego i słodkiego zapachu, chcę stworzyć zapach, który będzie w stanie uczynić moich fanów wyjątkowymi.

Vivamore to kolejny zapach wydany przez Selenę Gomez, który wszedł w sprzedaż 20 czerwca 2013 roku. Jest to musujący, odurzająco kwiatowy zapach, który ucieleśnia filozofię życia i miłości bardziej. Wibrująca, radosna świeżość wodnego melona, ​​białej herbaty i różowej lemoniady przyciąga, by odkryć nieoczekiwane serce ponadczasowego wyrafinowania. Przepiękna lilia kalifornijska jest pięknie słodka, ale majestatycznie wyrafinowana, tworząc egzotyczny, ale elegancki podpis. Tahitańska wanilia i karmelizowany cukier dodają odrobiny pobłażliwości temu scyntylacyjnemu, podnoszącemu na duchu kreacjom zapach, który celebruje życie i miłość.

Kampania: Lakiery do paznokci (Nicole według OPI)

Nicole OPI to nazwa polskiej designerskiej marki paznokci, z którą Selena Gomez współpracowała nad własną linią. Selena ogłosiła, że ​​łączy ją kontrakt z marką lakierów do paznokci OPI w lipcu 2012 roku. Gomez wydała aż 14 lakierów: Selena, Hit the Lights (inspirowany tytułem singla), Love Song (inspirowany tytułem singla), Naturally (inspirowany tytułem singla), Spring Break (inspirowany tytułem filmu, w którym zagrała główną rolę), Pretty in Plum, Scarlett (poświęcony jej nienarodzonej, zmarłej siostrze), Stars at Night, Mi Fantasia, Kissed at Midnight, Confetti Fun, Heavenly Angel, Sweet Dreams, Inner Sparkle. Gomez promowała lakiery w spotach reklamowych i wywiadach.

Ambasadorstwo: Adidas Neo Label

Adidas to niemiecka wielonarodowa korporacja zajmująca się projektowaniem i produkcją odzieży i akcesoriów sportowych z siedzibą w Herzogenaurach w Bawarii. Jest spółką holdingową dla grupy Adidas, która składa się z firmy odzieżowej Reebok, firmy golfowej TaylorMade–Adidas (w tym Ashworth) i Rockport. Oprócz obuwia sportowego Adidas produkuje również inne produkty, takie jak torby, koszule, zegarki, okulary i artykuły związane z odzieżą. Adidas jest największym producentem odzieży sportowej w Niemczech i Europie oraz drugim co do wielkości producentem odzieży sportowej na świecie. Selena Gomez w latach 2013–2015 była modelką kampanii Adidas NEO. Wokalistka wydała własną linię obuwia a także i ubrań, biorąc udział w licznych kampaniach reklamowych, wywiadach czy sesjach zdjęciowych.

Kampania: Iphone 6s (Apple)

Smartfony Apple, iPhone 6S oraz iPhone 6S z technologią 3D Touch, zostały zaprezentowane w 2015 roku. Na początku kampanii pokazano też pierwsze reklamy, które promowały smartfony w ofercie Apple. Wystąpiła w nich Selena Gomez i komik Bill Hader. Reklamy z hasłem „Jedyne, co się zmieniło…” zwracają przede wszystkim uwagę na nowy interfejs w smartfonie, dzięki któremu użytkownik może szybko uruchomić wiadomości email lub aparat fotograficzny. Selena prezentowała w kampanii, że iPhone 6S ma nową lampę, dzięki której zdjęcia selfie są jaśniejsze, za to Bill Hader demonstrował, jak bez dotykania ekranu wywołać asystenta głosowego.

Kampania: Beats (Apple Music)

Selena zareklamowała także w teledysku do trzeciego singla z albumu „Revival” – „Hands To Myself” produkt marki Beats – amerykańskiego przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją sprzętu audio z siedzibą w Cupertino, w stanie Kalifornia. W gorącym klipie można zauważyć głośniki Beats Pills, których sprzedaż znacznie wzrosła po opublikowaniu teledysku przez wokalistkę. Z racji kontraktu zawartego z Apple & Apple Music to właśnie tam zadebiutował klip, mając zachęcić fanów do zapoznania się w marką.

Ambasadorstwo: Strong Is Beautiful (Pantene)

Wybranie Seleny Gomez na ambasadorkę marki Pantene to bardzo dobre posunięcie marketingowe. Gwiazda jest przedstawicielką młodszego pokolenia Hollywood i tym samym ma szansę odświeżyć i odmłodzić target Pantene. Jednocześnie to gwiazda, która ma naprawdę piękne włosy i potrafi robić z nimi cuda! 14 czerwca 2015 roku Selena ogłosiła za pomocą swojego Instagrama, że rozpoczęła współpracę ze światową marką kosmetyków do pielęgnacji Pantene, tworząc linię „Strong Is Beautiful”. Marka zauważyła jeden z największych atutów gwiazdy –  jej długie włosy i zdecydowała się na kampanię. Współ–ambasadorką linii w 2017 roku stała się piosenkarka i modelka Priyanka Chopra, w celu popularyzacji kampanii panny Gomez także i w telewizji.

Kampania: Louis Vuitton

Louis Vuitton Malletier – luksusowy francuski dom mody z centralnym zarządem w Paryżu, stworzony w roku 1854 przez francuskiego rzemieślnika i przedsiębiorcę Louisa Vuitton, który początkowo w pierwszych latach produkował ekskluzywne torby i bagaże. Jest to najcenniejsza marka modowa na świecie. Selena Gomez pojawiła się w kampanii reklamowej wspomnianej marki w połowie 2016 roku. Wokalistka do dzisiaj pojawia się na ulicach z akcesoriami Louisa Vuitton.

Kampania: Verizon

Kolejny angaż naszej idolki! Tym razem Selena wystąpiła w reklamie, który ma na celu promować jej ostatni singiel z płyty „Revival” – „Kill Em With Kindness”, a po części Verizon. Verizon to największy operator telefonii komórkowej w Stanach Zjednoczonych. Obecnie w niektórych większych miastach oferuje dostęp do sieci 4G w technologii LTE. Siedziba znajduje się w stanie New Jersey. Na początku czerwca 2016 owa reklama została nagrana. Wtedy mogliśmy zobaczyć naszą idolkę, spacerującą po Nowym Jorku w  towarzystwie  menedżerów. Wokalistka pojawiła się jednorazowo w kampanii reklamowej Verizon.

Kampania: Share A Coke (Coca–Cola)

Gomez została przedstawicielką ale Coca–Cola w 2016 rokuCoca–Cola to napój gazowany, jeden z najpopularniejszych na świecie. Warto także dodać, że teksty piosenek wokalistki, takich jak „Love You Like A Love Song” oraz „Me & The Rhythm” pojawiły się na etykietkach butelek napoju. Selena nie omieszkała podzielić się z nami premierą właśnie tej edycji limitowanej. Selena Gomez wystąpiła w wielu reklamach promujących Coca–Colę, miedzy innymi z okazji Dnia Matki i Dnia Ojca czy Dnia Niepodległości w USA. Wokalistka odwiedziła także siedzibę napoju w trakcie Revival Tour. Podczas trwania każdego z koncertów trasy team Seleny rozdawał bawiącym się fanom darmowe butelki napoju z tekstami piosenek wokalistki na etykietce.

Ambasadorstwo: Coach

Selena Gomez jako twarz amerykańskiej marki Coach zadebiutowała w kampanii na jesień–zimę 2017. Jej kontrakt jest szacowany na wartość 10 milionów dolarów. Autorem zdjęć był wtedy sam Steven Meisel. Gwiazda pop również i tym razem stanęła przed obiektywem mistrza fotografii mody. Artystka podczas sesji zdjęciowej do kampanii na wiosnę i lato 2018 pozowała na parapecie otwartego okna na tle miejskiej scenerii Nowego Jorku w retro stylizacjach. Buduarowe sukienki na cienkich ramiączkach, kryształowe kołnierzyki i pierścionki z ogromnymi oczkami przywodzą na myśl klimat zupełnie innej epoki. Efekt ten potęgują ciepłe tonacje fotografii, tajemnicze spojrzenie gwiazdy i makijaż, o który zadbała legendarna makijażystka – Pat McGrath. O subtelnie spięte włosy artystki zatroszczył się z kolei Guido Palau. Torebki, które oprócz Seleny Gomez są „gwiazdami” kampanii, przyciągają spojrzenie dzięki ozdobnym akcentom – brelokom z kwiatami, przeplatanym łańcuszkom, kolorowym paskom i licznym nabijanym aplikacjom. Zadaniem Seleny jest przede wszystkim bycie nowym wizerunkiem firmy oraz projektowanie nowej linii, która sygnowana będzie jej imieniem i nazwiskiem.

Ambasadorstwo: Step–Up

Dodatkowo panna Gomez w ramach współpracy z marką Coach dołączyła do projektu Step–Up – organizacji inicjacji dziewcząt w biednych społecznościach, pracując na kartkach projektu wraz z Stuartem Veversem, dyrektorem kreatywnym marki. Wokalistka stając się ambasadorem organizacji odwiedziła kilkakrotnie szkoły w Los Angeles, Kalifornia, gdzie spędziła czas z fanami inspirując ich własną historią. Wokalistka przeznaczyła także swoje zasoby pieniężne, by wspomóc działalność organizacji poza granicami Stanów Zjednoczonych.

Ambasadorstwo: Puma

Selena za pośrednictwem swojego konta na Instagramie oznajmiła, że nawiązała kolejną współpracę, tym razem z marką Puma. Kontrakt Seleny szacowany jest na 30 milionów dolarów i potrwa do jesieni 2019. Owocem współpracy wokalistki z Pumą jest między innymi linia butów sportowych inspirowanych baletem, połączeniem siły i delikatności. Światowa premiera pierwszej kolekcji butów panny Gomez we współpracy ze wspomnianą marką była datowana na 21 listopada 2017. Oprócz Seleny, markę tę reklamuje Rihanna czy The Weeknd.

@selenagomez