Selena Gomez poprowadzi i wyprodukuje nowy, kulinarny program na HBO Max

Selena Gomez poprowadzi i wyprodukuje nowy, kulinarny program na HBO Max

O tym, że Selena Gomez uwielbia gotować, wie każdy. Piosenkarka wielokrotnie podczas wywiadów mówiła o tym jak bardzo chciałaby poprowadzić własną restaurację oraz że z chęcią zostałaby szefem kuchni. W przypadku Gomez, marzenia się spełniają.

HBO Max, nadchodząca amerykańska subskrypcja wideo oznajmiła, że Selena Gomez oficjalnie poprowadzi oraz wyprodukuje kulinarne show, w którym ona sama zostanie kucharzem. Gomez pod nadzorem wirtualnym innych szefów kuchni, będzie próbować swoich sił na antenie kanału. Program nie ma jeszcze wybranej nazwy, lecz zadebiutuje latem tego roku i składać się będzie z 10 odcinków nagrywanych w domu gwiazdy.

HBO Max, nadchodząca oferta skierowana bezpośrednio do konsumenta od WarnerMedia ma wystartować w tym miesiącu. Dziś ogłoszono bezpośrednie zamówienie na serię Untitled Cooking Project z udziałem Seleny Gomez dla wytwórni July Moon Productions wraz z producentami wykonawczymi Eli Holzmanem i Aaronem Saidmanem w imieniu The Intelligence Property Corporation (IPC). Debiutancki 10-odcinkowy serial kulinarny, który ma zadebiutować tego lata, przedstawia artystkę, aktorkę, producentkę, przedsiębiorcę i filantropkę, która przemierza nieznane terytorium: przygotowuje pyszne posiłki, pozostając w domu podczas kwarantanny.

Selena Gomez od czasu dystansu społecznego spędza więcej czasu w kuchni, niż mogła sobie wyobrażać. Lecz pomimo jej wielu talentów, okaże się, czy gotowanie jest jednym z nich. W każdym odcinku show, podczas gotowania do Seleny Gomez dołączy wirualnie inny mistrz kuchni. Wspólnie zajmą się kuchnią każdej odmiany, podzielą się cennymi wskazówkami i sztuczkami oraz poradzą sobie ze wszystkim – od pieców do palenia po brakujące składniki. Każdy odcinek będzie poświęcony działalności charytatywnej związanej z jedzeniem, a ta codzienna, zabawna i pouczająca seria obejmie zarówno walkę, jak i radość z gotowania, a jednocześnie zachęci widzów do naśladowania w domu.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Selena Gomez jest na pierwszej fali programowania w HBO Max i będziemy oglądać jej przygody w kuchni, ponieważ podobnie jak wielu z nas, próbuje poprawić swoje umiejętności gotowania podczas kwarantanny” – powiedziała Sarah Aubrey, zarządca Original Content, HBO Max. „Połączenie jej determinacji z najlepszymi artystami kulinarnymi z pewnością zapewni rozrywkę i edukację widzów na temat tego, nad czym wszyscy staramy się wypracować – jak sprawić, by gotowanie w domu było ekscytujące, zabawne i pyszne”.

„Zawsze bardzo głośno mówiłam o mojej miłości do jedzenia. Myślę, że setki razy pytano mnie w wywiadach, kim bym chciała zostać jeśli nie miałabym obecnej kariery i odpowiadałam, że fajnie byłoby być szefem kuchni. Jednak zdecydowanie nie mam formalnego szkolenia! Jak wielu z nas będąc w domu, gotuję więcej i eksperymentuję w kuchni” – powiedziała Gomez.

Ten projekt to druga współpraca między Holzmanem, Saidmanem i Gomez z IPC po przełomowym, sześcioczęściowym dokumencie „Living Undocumented” w ubiegłym roku, którego trzej producenci wykonawczy oraz Saidman również współreżyserowali. Holzman i Saidman prowadzą także spółkę dominującą IPC, Industrial Media, niezależną grupę produkcyjną z udziałem IPC, Sharp Entertainment, 19 Entertainment i B17 Entertainment, która obecnie produkuje „Craftopia na YouTube prowadzoną przez gwiazdę LaurDIY dla HBO Max.

Gomez jest reprezentowana przez WME, Lighthouse Management + Media, Ziffren Brittenham LLP.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.