Selena Gomez otwiera własną markę kosmetyczną

Selena Gomez otwiera własną markę kosmetyczną

Selena Gomez potajemnie pracuje nad własną marką kosmetyczną. Women’s Wear Daily donosi, że według amerykańskiego Urzędu Patentowego i Znaków Towarowych Gomez, za pośrednictwem swojej firmy produkcyjnej July Moon Productions, którą zajmuje się jej mama Mandy Teefey, zgłosiła 11 lipca znak towarowy dla „Seleny Gomez” dla szeregu produktów kosmetycznych. Produkty obejmują między innymi „zapachy, perfumy, wody kolońskie, płyny po goleniu, kosmetyki, preparaty kosmetyczne, preparaty do pielęgnacji ciała, preparaty do pielęgnacji skóry, preparaty do pielęgnacji włosów, mydła, środki nawilżające, kadzidełka, preparaty do paznokci, produkty kosmetyczne i olejki eteryczne”. Gomez, oczywiście, nie powiedział ani słowa o linii i prawdopodobnie upłynie trochę czasu (miesiące, a nawet ponad rok), zanim jakiekolwiek produkty zostaną wydane. Na przykład pogłoski, że Rihanna ubiegała się o znak towarowy dla swojej linii urodowej, rozpoczęła się ponad cztery lata temu. Potwierdziła jej istnienie w 2015 roku, a Fenty Beauty pojawiło się oficjalnie dopiero we wrześniu 2017 r. Tego lata Gomez milczy w mediach społecznościowych. Źródło poinformowało w zeszłym miesiącu, że Selena „naprawdę cieszy się tym wolnym czasem, zanim sprawy znów się nasilą. Selena pracuje nad nową muzyką i planuje wydać ją w tym roku. Nowa muzyka będzie inną stroną Seleny i bardzo osobista. Selena wiele przeszła przez lata i jest gotowa podzielić się nią ze światem.” Przeczytajcie więcej na temat własnej marki kosmetycznej artystki.

„Selena Gomez Is Making a Beauty Line. Gomez is bringing her star power to the beauty world” – wwd.com

„Selena Gomez jest najnowszą gwiazdą, która stworzyła linię piękności pod własnym imieniem.

Według amerykańskiego Urzędu Patentowego i Znaków Towarowych gwiazda złożyła 11 lipca znak towarowy dla „Seleny Gomez” dla szeregu produktów kosmetycznych, w tym „zapachów, kosmetyków, preparatów do pielęgnacji skóry, preparatów do pielęgnacji włosów, mydeł, nawilżaczy i olejków eterycznych”. Znak towarowy został zgłoszony przez July Moon Productions, firmę produkcyjną Gomez i jej matki.

Gomez wcześniej wydała zapachy w 2011 roku wraz z Adrenalina Inc., którą pozyskała od fanów, którzy pomogli zdecydować o aromacie zapachu. Poza urodą, Gomez w ubiegłym roku współpracowała z Coach, aby stworzyć gotową kolekcją po sukcesie torebki i akcesoriów Selena Grace wprowadzonych przez Coach w ubiegłym roku. Gomez służy również jako globalna twarz Coach. W 2018 roku została również zaproszona do kolaboracji przez Pumę, aby zaprojektować linię odzieży, butów i akcesoriów.”



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.