Selena Gomez oficjalnie ogłasza swoją nową markę kosmetyczną – „Rare Beauty”

Selena Gomez oficjalnie ogłasza swoją nową markę kosmetyczną – „Rare Beauty”

„W przeciągu dziesięciu lat chciałabym założyć swoją rodzinę i mieć swoje własne biznesy. Linia ubrań, kosmetyków oraz dalej robić to, co robię lecz z większym zasięgiem” – powiedziała Selena Gomez w 2009 roku podczas jednego z wywiadów na początku swojej kariery. Jak donosi strona internetowa International Business Times, prace nad własnym brandem rozpoczęły się w 2013 roku, jednak wokalistka została „odrzucona poprzez jej problemy ze zdrowiem oraz związek z problematyczną gwiazdą jaką był Justin Bierber”. „To była dobra propozycja dla Gomez i była ona pierwszym wyborem Almay [marka kosmetyczna], lecz kiedy dowiedzieli się oni o jej dwutygodniowej rehabilitacji, stali się oziębli” – donosi jedno ze źródeł. „Nagrała widea i wzięła udział w zdjęciach, lecz marka się wycofała”.

Marzenia się spełniają i idealnym przykładem tego jest sama Gomez. Strona internetowa informowała was w sierpniu ubiegłego roku, że 11 lipca 2019 piosenkarka zgłosiła oficjalnie znak towarowy dla swojego nazwiska [sprawdź szczegóły]. Już wtedy pojawiły się spekulacje, że gwiazda planuje stworzenie swojej własnej marki kosmetycznej, w której skład wchodziłyby zapachy, perfumy, wody kolońskie, płyny po goleniu, kosmetyki, preparaty kosmetyczne, preparaty do pielęgnacji ciała, preparaty do pielęgnacji skóry, preparaty do pielęgnacji włosów, mydła, środki nawilżające, kadzidełka, preparaty do paznokci, produkty kosmetyczne i olejki eteryczne.

Wczorajszego dnia piosenkarka za pośrednictwem swojego konta na Instagramie oznajmiła swoim fanom, że na rynku już niebawem zadebiutuje jej własna marka kosmetyczna wraz ze współpracą Sephory, Rare Beauty. Według wstępnych doniesień, Gomez pracuje u boku osób odpowiedzialnych za takie marki jak NYX czy L’Oreal. „Pracowałam nad tym przez ostatnie dwa lata (…) Chcę aby zarówno dziewczyny jak i chłopacy oraz mężczyźni i kobiety się tym cieszyli i dobrze w tym czuli” – powiedziała podczas transmisji na żywo. Premiera zaplanowana jest na lato 2020 dla Ameryki Północnej. Szacuje się, że marka zadebiutuje globalnie dopiero w 2021 roku po ocenie sprzedaży na terenie USA. Sprawdźcie dostępne multimedia poniżej.

4 lutego: Opuszczając spotkanie biznesowe w Los Angeles, Kalifornia

4 lutego: Social media innych



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.