Puma: Nowa sesja zdjęciowa Seleny Gomez

Puma: Nowa sesja zdjęciowa Seleny Gomez

 

Selena Gomez rozpoczęła niedawno współpracę z marką Puma. Piosenkarka stworzyła między innymi własny model butów – Phenom Lux. Sukces przyszedł bardzo szybko. Obuwie sygnowane nazwiskiem Amerykanki niemal natychmiast się wyprzedało. Wokalistka zaprojektowała także własną kolekcję ubrań i butów we współpracy z marką – Strong Girl, która pojawi się w grudniu. Współpraca firmy z artystką jest widoczna także na Instagramie, gdzie co jakiś czas artystka pokazuje się w obuwiu i ubraniach Pumy. Okazuje się, że najpopularniejsze posty piosenkarki, które osiągają wiele milionów polubień, są warte nawet 3,5 mln dolarów. Jak przyznają specjaliści, to świetna reklama dla niemieckiej marki. Podkreślają też, że oficjalne konto Pumy obserwuje jedynie nieco ponad 8 mln użytkowników, więc współpraca z taką gwiazdą musi przynosić przedsiębiorstwu ogromne korzyści. Selena Gomez wykorzystuje swoją współpracę z marką Puma także do szczytnych celów. Część zysków ze sprzedaży Phenom Lux artystka przekazuje na Alliance for Lupus Research, organizację wspierającą osoby chorujące na toczeń rumieniowaty. Przypomnijmy, że właśnie z tą chorobą zmaga się sama Gomez. Tymczasem pojawiły się efekty nowej sesji zdjęciowej wokalistki, która jest zapowiedzią premiery nowych butów – Defy x SG, które do sprzedaży trafią 18 września.

Selena Gomez x Puma



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.