SELENA-GOMEZ.PL – Twoje pierwsze w Polsce i najlepsze źródło informacji na temat Seleny Gomez
 

@selenagomez





28 Mar 2018




    Puma: Nowe produkty i kampania reklamowa Seleny Gomez
    Categories: no Comments / Fani, Instagram, Kampanie, Lupus Research Alliance, Puma, Sesje zdjęciowe, Zdjęcia promocyjne

Globalna marka sportowa Puma ogłosiła w ubiegłym roku długoterminowej współpracy z piosenkarką, aktorką i producentką Seleną Gomez, która będzie zaangażowana zarówno przy projektowaniu produktów, jak i kreowaniu kampanii marketingowych. Praca Seleny jako partnera Pumy jak na razie jest owocna. Selena i Puma pasują do siebie idealnie, nie tylko dlatego, że wyznają najważniejsze wartości marki, ale także dzięki ogromnemu wpływowi obu stron na młode kobiety, ich uczciwość, siłę oraz determinację w drodze do sukcesu. Jej praca z marką jest czymś więcej niż jedynie obecnością w kampanii, jest aktywnym głosem konsumentów. Co więcej, współpraca obejmuje również wspieranie przez markę Puma celów bliskich sercu piosenkarki. „Selena jest autentyczna, utalentowana i kreatywna. Odzwierciedla wszystko czego współczesne kobiety szukają i co chcą naśladować” – stwierdza Adam Petrick, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego Puma. Światło dzienne ujrzały już trzy sesje zdjęciowe z udziałem wokalistki, które promują markę. Pora na kolejną! Nowe zdjęcia promocyjne pojawiły się dzisiaj i odbiegają klimatem od wcześniejszych. Mają one za zadanie przyciągnąć klientów do zakupu nowych butów o wdzięcznej nazwie Phenom Lux w zestawie ze skarpetkami. Produkty zadebiutują na sklepowych półkach już 6 kwietnia. Marka Puma zobowiązała się do przeznaczenia aż 100,000 dolarów ze sprzedaży butów na organizację Lupus Research Alliance, która zajmuje się badaniami w kierunku znalezienia leku na toczeń rumieniowaty, na który choruje Selena. Firma wysłała także przedpremierowo buty do jednego z fanów wokalistki [sprawdź]. Informacjami podzieliła się sama wokalistka na Instagram Stories marki. Sprawdźcie najnowsze informacje, zdjęcia i nagrania poniżej.

Selena Gomez x Puma

Selena Gomez Has a New Puma Collaboration—and the Secret for Dressing Up Sweats

Selena Gomez zabiera się za projektowanie butów tenisowych. Dzisiaj wokalistka ujawniła swoją pierwszą współpracę jako ambasador marki Puma. Eleganckie, w całości białe, znane jako Phenom Lux buty. Mają złote akcenty i wyjmowaną bransoletkę na kostce. Najlepiej nosi się je przy parze nowych skarpetek Pumy. „Mam na sobie fajne skarpetki z sneakersami i to sprawia, że czuję się trochę bardziej kobieco” – powiedziała Gomez na Instagram Stories Pumy z Los Angeles. „Spędziłam dużo czasu, tworząc skarpetę, która była wygodna, szykowna i zabawna.”

Gomez już od jakiegoś czasu dodaje do swoich butów od Pumy wysokie skarpetki i z zawsze obecną bransoletką, a nowe wydanie pozwala fanom podążać za jej przykładem. „Mam ten łańcuszek, który sprawia, że czuję się kobieco i sprawia, że czuję się cool. To daje odrobinę blasku i może sprawić, że poczujesz się jak dobrze, nawet kiedy jesteś spocona.” Gomez już wcześniej nosiła Phenom Lux poza siłownią: w zeszłym miesiącu zabrała je do studio, ubrana w spodnie dresowe zwieńczyła stylizację skórzaną kurtką. „Stałem się super w mój sposób podczas noszenia butów. Noszę też moje sneakersy z sukienkami.” Firma Puma obiecała, że 100,000 dolarów ze sprzedaży z współpracy z Seleną Gomez zostanie przeznaczone na organizację non–profit, której celem jest znalezienie lekarstwa na chorobę autoimmunologiczną, Lupus Research Alliance.

Phenom Lux to najnowszy dodatek do wciąż powiększającej się kolekcji obuwia Seleny Gomez, która ma ich około pięćdziesięciu par w mieszance stylów i kolorów, pasujących do każdego jej nastroju. „Moje włosy, moje ubrania, moje buty to zawsze odzwierciedlenie tego, co czuję w dany dzień. W tej chwili to trampki. Zdecydowanie dominują. Moi najlepsi przyjaciele noszą je i ja też.”

Buty Phenom Lux (110 $) i skarpetki (14 $) zadebiutują 6 kwietnia w sklepach Pumy i na puma.com.


This blog is kept spam free by WP-SpamFree.