SELENA-GOMEZ.PL – Twoje pierwsze w Polsce i najlepsze źródło informacji na temat Seleny Gomez
 

@selenagomez





27 Lis 2018




    Premiera kolekcji Selena Gomez „Strong Girl” x Puma już w grudniu!
    Categories: no Comments / Kampanie, Przyjaciele, Puma, Sesje zdjęciowe, Strong Girl

 

26–letnia wokalistka, która wydała w bieżącym roku „Back To You” oraz wzięła udział w gorącej kolaboracji „Taki Taki” nie tylko ma na celu sprawić, by kobiety wyglądały i czuły się niesamowite dzięki jej projektom do marki Puma, ale także stara się wzmocnić pozycję swoich fanów dzięki swojej muzyce i linii odzieży sportowej. Właśnie dlatego kolekcja odzieży i obuwia, która zadebiutuje dokładnie 12 grudnia będzie zachwycać inicjałami „SG”, nie tylko reprezentując ją samą, ale również „Silną Dziewczynę” (ang. „Strong Girl”). „Chodzi o to, aby skupić się na tym, co jest przede mną; chodzi o to, w co wierzę i co wybieram w związku z marką [Puma], którą reprezentuję”, mówi w wywiadzie do „Footwear News” [przeczytaj]. Dla Gomez, jak się teraz czuje, mocno wpływa na całokształt kolekcji „Strong Girl”, którą stworzyła z Pumą. „Podpatruję sygnały z inspirującej mnie muzyki, filmów, które mnie inspirują, artystów, którzy mnie inspirują” – wyjaśnia. „Uwielbiam uczyć się od wszystkich ludzi. Więc dla mnie inspiracja pochodzi z nastroju lub momentu, w którym jestem.” Teraz, gdy Puma świętuje 70 rocznicę powstania, piosenkarka znana między innymi dzięki albumowi „Revival” nadaje brandowi stylu i odradza własnych fanów z szeregów pokolenia smartfonów. Ale Gomez różni się tym, że marka nie buduje narracji skupiającej się na urokach 26–letniej gwiazdy lub jej wyzywających trendów. Jest to raczej przesłanie o usamodzielnieniu, które wspiera wspólnotę „silnych dziewczyn”. „Czuję, że mogą istnieć nieskończone możliwości” – powiedziała Gomez o brandingu „SG” [linia „Strong Girl”, która pojawi w grudniu. Chociaż litery te to jej inicjały, interpretacja ma większą głębię. „Chodzi o to, aby skupić się na tym, co jest przede mną; chodzi o to, w co wierzę i co wybieram w związku z marką [Puma], którą reprezentuję”. Wokalistka oraz jej przyjaciółki pojawią się w kampanii reklamowej „Strong Girl”, czyli promocji własnej kolekcji ubrań oraz butów Seleny, które zaprojektowała przy pomocy marki Puma. Selena zapowiedziała ją podczas wizyty w Niemczech. Artystka podczas sesji zdjęciowej odpowiadała także na pytania fanów na Instagram Stories Pumy, a jej przyjaciółki podzieliły się zdjęciami z planu [sprawdź więcej]. Teraz za to jesteśmy już pewni, że premiera kolekcji Selena Gomez „Strong Girl” x Puma nastąpi już 12 grudnia! W naszej galerii pojawiła się już pierwsza fotografia wokalistki z przyjaciółkami – Connar Franklin i Raquelle Stevens w linii „Strong Girl”. Najnowsze multimedia poniżej.

Sesja promocyjna kolekcji Puma Strong Girl x Selena Gomez

Zdjęcia promocyjne kolekcji Strong Girl


This blog is kept spam free by WP-SpamFree.