„Praca z Seleną Gomez czyni nas istotnymi dla kobiet” – Bjørn Gulden, założyciel marki Puma o współpracy brandu z artystką

„Praca z Seleną Gomez czyni nas istotnymi dla kobiet” – Bjørn Gulden, założyciel marki Puma o współpracy brandu z artystką

Selena Gomez ostrożnie przebiera oferty i spośród dziesiątek propozycji współpracy wybiera tylko nieliczne. Wszystko przez zalecenia terapeutów, którzy doradzili jej mniej pracy i kontaktów w mediami. Jeśli jednak chodzi o współpracę z firmą Puma, artystka nie zamierza się oszczędzać. Gwiazda pokazała się kolejny raz na letnich zdjęciach zrobionych dla tej marki [sprawdź zdjęcia], a przedwczoraj pracowała na planie nad jesienną kampanią [przeczytaj wpis]. Wokalistka i Puma współpracują od dawna i chyba obie strony są z tej współpracy bardzo zadowolone. Trudno więc się dziwić, że piosenkarka nie zastanawia się długo, kiedy marka przedstawia jej kolejne propozycje wspólnych kampanii. Buty reprezentowane przez gwiazdę są najlepiej sprzedającym się obuwiem Pumy w 2019 roku [szczegóły]. Nic zatem dziwnego, że Bjørn Gulden, założyciel wspomnianego niemieckiego brandu pochlebnie wypowiedział się na temat Gomez w najnowszym wywiadzie. „Praca z Seleną Gomez czyni nas istotnymi dla kobiet” – dodał między innymi. Gwiazda miała okazję się z nim spotkać podczas swojego pobytu w Niemczech w zeszłym roku [relacje: 1234]

„Why Puma Opening on NYC’s Fifth Avenue Is a Major Statement for the Brand” –footwearnews.com

„Zarówno Bjørn Gulden, jak i dyrektor generalny Pumy, przypisali kilka ostatnich ruchów w sprzedaży w obu Amerykach, w tym ponownie wprowadzili starsze modele i współpracowali z wpływowymi osobami, takimi jak piosenkarka Selena Gomez. Wydaje się, że wysiłki w regionie zwiększają profil firmy we wszystkich regionach geograficznych.

Jeśli jednak zdobycie pozycji gigantów, takich jak Adidas i Nike, jest priorytetem, wciąż pozostaje wiele do zrobienia. Według danych dostarczonych przez The NPD Group Inc., Puma jest najsilniejsza w segmencie sportowego stylu życia, jednak zajmuje tylko 6% rynku i zajmuje 6 pozycję w rankingu.

Tymczasem Gulden [założyciel Pumy] uznaje pracę, która pozostaje.

„Drapiemy tylko powierzchnię. Wiele rzeczy, które zrobiliśmy, znów stały się istotne” – powiedział. „Inwestowanie w koszykówkę sprawia, że marka jest znów istotna, współpraca z Seleną Gomez sprawia, że jesteśmy istotni dla kobiet i jeśli spojrzysz na ofertę produktów, zobaczysz, że jesteśmy konkurencyjni w wielu kategoriach. A jeśli będziemy się doskonalić, będziemy coraz bardziej odpowiedni dla konsumenta.”

Oprócz otwarcia swojego pierwszego flagowca w Ameryce Północnej, firma dodatkowo wzmocni swoją obecność w Stanach Zjednoczonych dzięki nowej siedzibie w Bostonie, której otwarcie planowane jest na 2021 rok.

Nowy sklep Puma w Nowym Jorku znajduje się przy 609 Fifth Avenue i będzie otwarty codziennie od 10 rano do 20 wieczorem. Otwiera się 29 sierpnia.”

Selena Gomez na Insagramie – 28 sierpnia

Selena Gomez na Instagramie: „Środy, wielka, niebieska wygoda oraz Winnie. ☀️”



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.