Za czasów ery „Czarodziei z Waverly Place” Selena Gomez uczestniczyła w wielu sesjach zdjęciowych, a także udzielała mnóstwa wywiadów do magazynów dla nastolatków. Wokalistka promowała głównie sam serial i zaczynała swoją karierę. Teraz z okładek przeciętnych czasopism mogliśmy ją zobaczyć na pierwszych stronach najważniejszych magazynów muzycznych i modowych, takich jak: „Billboard”, „Vogue” (USA, Australia, Brazylia itd.), „InStyle” i wielu, wielu innych. Gomez zaczęła od pojedynczych kampanii i ambasadorstw, a teraz promuje takie marki jak: Puma, Coach, Pantene, wcześniej Apple, Adidas, Coca–Colę, czy Beats [sprawdź wszystkie ambasadorstwa i kampanie w karierze Seleny]. Niewydane zdjęcia z sesji do „Bravo US” z 2008 roku, która została wykonana w towarzystwie także i Demi Lovato, ówczesnej przyjaciółki Seleny znajdziecie poniżej.
Selena Gomez x „Bravo US” (2008)



