Menadżerka Seleny Gomez zdradza szczegóły współpracy gwiazdy z brandami, nowe projekty filmowe i nie tylko w rozmowie z Billboard

Menadżerka Seleny Gomez zdradza szczegóły współpracy gwiazdy z brandami, nowe projekty filmowe i nie tylko w rozmowie z Billboard

Aleen Keshishian, menadżerka Seleny Gomez w ostatnim czasie udzieliła krótkiego wywiadu dla magazynu Billboard, gdzie mówiła o tym jak wygląda współpraca z jej klientami. Kobieta zdradziła jak zaplanowali reklamę „Rare” w Chinach oraz w jaki sposób wybierają odpowiednie współprace dla piosenkarki.

Aleen zdradziła także, że w ciągu kilku miesięcy ogłoszone zostaną projekty z Gomez, które będą skupiać się na telewizji i filmie. Sprawdźcie tłumaczenie wywiadu już poniżej.


Założycielka The Lighthouse Management & Media traktuje swoich klientów jak rodzinę. „Przede wszystkim stawiasz na ich potrzeby, pragnienia, cele i aspiracje.”

W 2014 roku Selena Gomez była obecna na terenie Park City w Utah, gdzie promowała swoją rolę w filmie „Rudderless” podczas Sundance Film Festival. W tym czasie rozglądała się za nowym krokiem do przodu w swojej karierze, po tym jak dorastała jako aktorka serialu Disneya, która wydała cztery albumy od Hollywood Records. Poprzez pracującym z nią wtedy w filmie Billym Crudup, poznała ona Aleen Keshishian, jednego z najbardziej utalentowanych menadżerów talentów Hollywood, która ma pod swoją opieką takie gwiazdy jak Jennifer Aniston, Marka Ruffalo, Gwyneth Paltrow, Paula Rudd oraz Jasona Bateman.

Trzy miesiące później, Keshishian podpisała umowę z Gomez i już w ciągu roku pomogła jej wynegocjować umowę z Interscope Records, która zapoczątkowała wydanie „Revival”, albumu, który zadebiutował jako numer jeden na Billboard 200 i który wyprodukował najpopularniejsze piosenki Top 40 od Gomez.

Po dekadzie bycia częścią w Brillstein Entertainment Partners, Keshishian uruchomiła Lighthouse Management & Media w 2016 roku. Menadżerka wielu artystów zrozumiała na czym polega praca z gwiazdami, których traktuje jak swoją rodzinę. „Będąc przedstawicielką artystów, bez względu na to czy jesteś ich menadżerem czy agentem lub może partnerem produkcyjnym, naprawdę stawiasz sobie ich potrzeby, pragnienia, cele i aspiracje na pierwszym miejscu.”

U boku Lighthouse, Keshishian dąży do możliwości „połączenia mostów” pomiędzy muzyką, filmem, telewizją, modą, brandingiem, sztuką literacką i cyfrową, inwestycjami, doradztwem w zakresie marki i muzyki oraz filantropii. „Pracujemy we wszystkich tych branżach i czuliśmy, że brakuje takiej firmy.” – mówi. To właśnie ona wpadła na pomysł, że idealnym pomysłem dla kariery Gomez będzie jej rola jako producent wykonawczy w serialu „13 Reasons Why” oraz jej współpraca z takimi kampaniami jak UNICEF, Coca-Cola, Louis Vuitton, Pantene czy Coach. W Hollywood, Keshishian wykorzystała swoją własną silę castingową, aby podnieść znaczenie filmowe/telewizyjne Gomez, dołączając ją na ekranie do takich legend jak Robert Downey Jr. (Dolittle), Bill Murray (The Dead Don’t Die) i Rudd (The Fundamentals of Caring) — oraz doświadczeni reżyserzy jak Woody Allen (A Rainy Day in New York) czy Adam McKay (The Big Short).

Lighthouse został również zwerbowany przez menadżerów Billie Eilish, Danny’ego Rukasin oraz Brandona Goodman, aby wyprodukować i podnieść sprzedaż nadchodzącego dokumentu o Eilish, który będzie na Apple+ i jest wartości 26mln. dolarów, mówi Keshishian, co jest na chwilę obecną największym budżetem na film dokumentacyjny w historii telewizji. (Biznes muzyczny jest we krwi brata Aleen, Aleka Keshishian, który wyreżyserował kultowy film Madonny z 1991 roku)

Tymczasem Gomez cieszy się szczytem swojej kariery zdobywając swój pierwszy numer jeden na liście Billboard Hot 100 w listopadzie, podczas gdy jej pierwszy album od pięciu lat, „Rare” zadebiutował na Billboard 200. Po czterech latach zarządzania Lighthouse, Keshishian mówi o wejściu Gomez na rynek oraz o wartości trwania jej jako gwiazdy.

Selena Gomez zdobyła swój pierwszy numer jeden z „Lose You To Love Me”. Co jej w tym pomogło?

„Zrobiliśmy wiele, aby wzmocnić sukces tego albumu. Wydaliśmy go 10-go stycznia i właśnie wtedy osiągnęliśmy szczyt radia z „Lose You To Love Me” i opracowaliśmy osobną strategię dla każdego [dostawcy usług cyfrowych]. Stworzyliśmy specjalne wideo dla YouTube, aby napędzić wyświetlenia – alternatywny teledysk, który przedstawiał ją grającą na pianinie, wertykalne widea oraz wywiady z jej współpracownikami, takimi jak Justin Tranter czy Julia Michaels, aby mogli umówić proces pisania. Gdy byliśmy na Times Square w tygodniu premiery, mieliśmy aż pięć billboardów od każdego partnera – Amazon, Spotify, Apple, YouTube i MTV.”

Jak opracowałaś strategię międzynarodową dla „Rare” i jego wejścia na rynek?

„W Chinach mój partner Zach Morgenroth spotykał się z różnymi partnerami w tamtejszym regionie, Weibo; Douyin, chiński TikTok, Tencent/QQ [do przesyłania szybkich wiadomości] oraz NetEase. Wszystkie te kampanie pracowały dla zidentyfikowania możliwości klientów biznesowych Lighthouse. Stworzyliśmy tam media społecznościowe Gomez i skierowaliśmy je w stronę ich rynku, aby wprowadzić tam wszystkie jej atuty. W przestrzeni muzycznej nie mogliśmy tak naprawdę spojrzeć na innych artystów, którzy to zrobili, więc naprawdę staraliśmy się być destrukcyjni i skupiać się na budowaniu marki na rynku azjatyckim, co robiliśmy od dziesięcioleci również dla innych klientów, ludzi takich jak Mark Ruffalo i Paul Rudd, których filmy były tam sukcesem.”

Współprace z różnym brandami stanowią dużą część twojego sukcesu. Skąd wiesz czy dana współpraca będzie pasować do twojego klienta?

„Dla wszystkich naszych klientów naprawdę szukamy partnerstw marki, które są autentyczne i organiczne dla każdego artysty i jego stylu życia. Konsumenci w tej chwili są tak wyrafinowani, że potrafią dostrzec nieautentyczne partnerstwa, a dla nas naprawdę ważne jest podejście tylko do marek, które są odpowiednio dopasowane. Dla Seleny jej ulubionym napojem była Coca-Cola, więc ta współpraca wydała się nam być oczywista. Wszystko co z nią [Seleną] robimy w muzyce, dobieramy marki, które pomogą nam umocnić każdy projekt.”

Gomez była w filmach i serialach przez prawie całe swoje życie. Macie jakieś plany na przyszłość?

„Pracujemy nad kilkoma projektami telewizyjnymi/filmowymi, które zostaną ogłoszone w przeciągu kilku miesięcy. Jedną z rzeczy, którą lubimy robić z Seleną i innymi klientami to tworzenie projektów z których zarówno oni jak i my będziemy zadowoleni. Jesteśmy naprawdę dumni z jej pracy jako producentka „Living Undocumented”, z serii, z którą mogła się utożsamić, podobnie z „13 Reasons Why”. Jest kolejny, ekscytujący projekt dla Amazon u boku Jordana Pelle, którego jeszcze nie ogłosiliśmy.”



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.