Klip do „The Heart Wants What It Wants” stał się najpopularniejszym solowym teledyskiem Seleny Gomez

Klip do „The Heart Wants What It Wants” stał się najpopularniejszym solowym teledyskiem Seleny Gomez

Czego chce serce Seleny Gomez? O tym przekonamy się, wsłuchując się w utwór „The Heart Wants What It Wants” wydany 6 listopada 2014 roku. Piosenka wokalistki zdaje się mieć podwójny wymiar. Jest to bowiem piosenka o rozstaniu kochanków a zarazem utwór ze składanki „For You”, która po raz ostatni została wydana przez wytwórnię Hollywood Records. Wraz z kawałkiem pojawił się teledysk. Na początku klipu słyszymy zapłakany głos artystki, która opowiada o swoich uczuciach. Intro klipu przypomina nieco nagranie z sesji u psychologa. Czy nagranie jest faktycznym zapisem z terapii psychologicznej Gomez, czy zostało one sfabrykowane na potrzeby teledysku? Jak dotąd piosenkarka tego nie zdradziła. Teledysk w ciągu pierwszej doby obejrzało 9 milionów osób. Został on nakręcony odcieniach czerni i bieli w Kalifornii. Aktor Shiloh Fernandez pojawia się w klipie jako miłość piosenkarki. Brytyjska edycja „International Business Times” nazwała wideo „emocjonalnym”. Jeden z autorów tekstu bezpośrednie napisał, że film zawiera: „Bolesny, mocny i emocjonalny, otwarcie wizualny ból po stracie miłości”. Chodziło oczywiście o Justina Biebera. W swoim pierwszym dniu w radio piosenkę usłyszało 10 milionów słuchaczy. Singiel uplasował się na #6 pozycji notowania Billboard Hot 100. Utwór podbił listy przebojów, oraz serca fanów z wielu krajów, gdyż piosenka pokryła się licznymi certyfikatami w kilkunastu krajach. Piosenka była również sukcesem komercyjnym, zdobywając szczyt w Top 40 w szesnastu krajach, w tym w Australii, Belgii, Kanady, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii. Dzisiaj klip do utworu wyprzedził w liczbie wyświetleń teledysk do „Come & Get It”, dzięki czemu stał się najpopularniejszym solowym teledyskiem w karierze Seleny Gomez na jej kanale na YouTube.

Najpopularniejsze teledyski i nagrania na YouTube w karierze Seleny Gomez – Top 25:

  1. „We Don’t Talk Anymore” (Charlie Puth feat. Selena Gomez) – 2,2 mld wyświetleń
  2. „Taki Taki” (DJ Snake feat. Selena Gomez, Cardi B & Ozuna) – 1,4 mld wyświetleń
  3. „The Heart Wants What It Wants” – 636,6 mln wyświetleń
  4. „Come & Get It” – 635,5 mln wyświetleń
  5. „Love You Like A Love Song” (Selena Gomez & The Scene) – 532 mln wyświetleń
  6. „It Ain’t Me” (Selena Gomez & Kygo) (audio) – 501 mln wyświetleń
  7. „Kill ’Em With Kindness” – 460 mln wyświetleń
  8. „Good For You” – 441 mln wyświetleń
  9. „Same Old Love” – 377 mln wyświetleń
  10. „Hands To Myself” – 337 mln wyświetleń
  11. „Naturally” (Selena Gomez & The Scene) – 322 mln wyświetleń
  12. „Slow Down” – 319 mln wyświetleń
  13. „Wolves” (Selena Gomez feat. Marshmello) – 318 mln wyświetleń
  14. „Who Says” (Selena Gomez & The Scene) – 297 mln wyświetleń
  15. „Bad Liar” – 289 mln wyświetleń
  16. „A Year Without Rain” (Selena Gomez & The Scene) – 241 mln wyświetleń
  17. „Back To You” – 210 mln wyświetleń
  18. „Tell Me Something I Don’t Know” – 186 mln wyświetleń
  19. „Fetish” (Selena Gomez feat. Gucci Mane) – 169 mln wyświetleń
  20. „Hit The Lights” (Selena Gomez & The Scene) – 165 mln wyświetleń
  21. „I Want You To Know” (Zedd feat. Selena Gomez) – 162 mln wyświetleń
  22. „It Ain’t Me” (Selena Gomez & Kygo) – 160 mln wyświetleń
  23. „I Can’t Get Enough” (Tainy feat. Selena Gomez, J Balvin & Benny Blanco) – 152 mln wyświetleń
  24. „Wolves” (Selena Gomez feat. Marshmello) (visualizer) – 133 mln wyświetleń
  25. „Round & Round” (Selena Gomez & The Scene) – 126 mln wyświetleń


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.