SELENA-GOMEZ.PL – Twoje pierwsze w Polsce i najlepsze źródło informacji na temat Seleny Gomez
 

@selenagomez





30 Sie 2018




    Filantropia: Selena Gomez w podróży po Europie
    Categories: no Comments / A21, Fani, Filantropia, Zdjęcia od fanów

 

Nie jest tajemnicą fakt, że sercu Seleny Gomez są bliskie czyny charytatywne. W październiku 2008 roku Selena Gomez został mianowana na rzecznika UNICEF–u w kampanii „Trick–or–Treat” dla kampanii UNICEF, która zachęciła dzieci do zbierania pieniędzy na Halloween, aby pomóc dzieciom na całym świecie. Wokalistka powiedziała, że ​​była „bardzo podekscytowana”, aby „zachęcać inne dzieci do zmiany świata”. W sierpniu 2009 roku 17–letnia Gomez została najmłodszym ambasadorem UNICEF–u. Podczas swojej pierwszej oficjalnej misji w terenie Gomez udała się do Ghany 4 września 2009 roku na jeden tydzień, aby na własne oczy zobaczyć surowe warunki dzieci w trudnej sytuacji, które nie mają niezbędnych artykułów pierwszej potrzeby, w tym czystej wody, pożywienia, edukacji i opieki zdrowotnej. Gomez została mianowany rzecznikiem kampanii „Trick–or–Treat” UNICEF w 2009 roku, drugi rok z rzędu. Gomez, który zebrała ponad 700,000 dolarów na cele charytatywne w 2008 roku, oświadczyła, że ma nadzieję, że uda jej się zebrać 1 milion dolarów w 2009 roku. W lutym 2011 roku Gomez udała się do Chile, aby być świadkiem i spotkać się z rodzinami wspieranego przez UNICEF programu „Programa Puente”, który pomaga rodzinom lepiej zrozumieć i rozwinąć umiejętności. Kolejnym ruchem Seleny Gomez zmieniającym świat było uczestniczenie w Raise Hope for Congo kampanii „Enough Project” rozpoczętej w 2008 roku, która pracowała nad utworzeniem elektoratu aktywistów, aby bronić końca toczącego się konfliktu we wschodnim Kongo. Kampania współpracowała z grupami krajowymi i lokalnymi w Stanach Zjednoczonych, a także lokalnymi organizacjami kongijskimi, aby budować ten oddolny ruch. Selena Gomez była także zaangażowana w kampanię UR Votes Count, która zachęcała nastolatków do zdobywania informacji na temat kandydatów na prezydenta z 2008 roku Baracka Obamy i Johna McCaina. Do zadań wokalistki należało promowanie kampanii w wywiadach, wydarzeniach organizowanych przez członków oraz szerzenie wiedzy na temat metod głosowania. Promocja przebiegła pomyślnie. Miliony amerykańskich nastolatków zostało uświadomionych i będąc pełnoletnimi mogli wybrać prawidłowo kandydata na prezydenta. DoSomething (także DoSomething.org) za to to globalna organizacja non–profit, której celem jest motywowanie młodych ludzi do dokonywania pozytywnych zmian zarówno w Internecie, jak i poza nim dzięki kampaniom, które mają wpływ społeczny. Organizacja została założona w 1993 roku przez amerykańskiego aktora Andrew Shue i jego przyjaciela z dzieciństwa, Michaela Sancheza. Stwierdził on, że jego motywacją jest zachęcanie młodych ludzi do bycia aktywnymi obywatelami i liderami, a także sprawienie, by zaangażowanie społeczności było dla nich przyjemnością. Selena Gomez została także ambasadorką tej organizacji po zaangażowaniu się w działalność charytatywną Island Dog, która pomogła psom w Puerto Rico. Później wokalistka pojawiła się w filmie „Wizards of Waverly Place”: „The Movie in Puerto Rico”. Disney’s Friends for Change to pro–społeczna, „zielona” kampania, która rozpoczęła się latem 2009 roku.  Gwiazdy Disney’a w tym Selena Gomez kładli nacisk na kwestie środowiskowe w kampanii, zachęcając fanów do działania. Całoroczna kampania opierała się na tym, w jaki sposób gwiazdy Disney’a łączą się z młodszymi fanami. Do Seleny Gomez i Jonas Brothers dołączyła także Demi Lovato i Miley Cyrus wspólnie tworząc oryginalne reklamy kampanii trwające od 30 sekund do 2 minut, które były emitowane na kanale Disney Channel. W ramach inicjatywy dzieci mogły wybrać, w w jaki sposób Disney zainwestuje milion dolarów w różne programy środowiskowe. Kampania nie tylko polegała na promocji w telewizji, ale i w radio. Dowodem na to jest piosenka „Send It On” w piosenka w wykonaniu amerykańskich piosenkarzy Disney’a: Demi Lovato, Jonas Brothers, Miley Cyrus i Seleny Gomez. Piosenka została wydana 11 sierpnia 2009 roku przez Walta Disneya i Hollywood Records. Piosenka otrzymała stację radiową tylko w Radio Disney i osiągnęła najwyższą liczbę dwadzieścia na liście Billboard Hot 100. W kwietniu 2012 roku Selena Gomez została mianowana ambasadorem Fundacji Ryana Seacresta, która jest organizacją zajmującą się inspirowaniem dzisiejszej młodzieży poprzez rozrywkowe i edukacyjne ukierunkowywanie inicjatyw. Pierwszą inicjatywą RSF jest budowa ośrodków medialnych o nazwie Seacrest Studios w szpitalach pediatrycznych dla pacjentów w celu zbadania kreatywnych królestw radiowych, telewizyjnych i nowych mediów. Celem RSF jest wniesienie pozytywnego wkładu w proces leczenia dzieci i ich rodzin podczas ich pobytu poprzez rozwijanie tych ośrodków w celu podniesienia ducha wspólnoty szpitalnej. Dodatkowo panna Gomez w ramach współpracy z marką Coach dołączyła do projektu Step–Up – organizacji inicjacji dziewcząt w biednych społecznościach, pracując na kartkach projektu wraz z Stuartem Veversem, dyrektorem kreatywnym marki. Wokalistka stając się ambasadorem organizacji odwiedziła kilkakrotnie szkoły w Los Angeles, Kalifornia, gdzie spędziła czas z fanami inspirując ich własną historią. Wokalistka przeznaczyła także swoje zasoby pieniężne, by wspomóc działalność organizacji poza granicami Stanów Zjednoczonych. Gdy u Seleny zdiagnozowano tocznia rumieniowatego wokalistka stała się ambasadorem organizacji Lupus Research Alliance, która zajmuje się badaniami nad wynalezieniem lekarstwa na wspomnianą chorobę oraz stara się znaleźć sposoby, aby ją powstrzymać lub jej zapobiec. Gomez przeznaczyła 100 tysięcy dolarów na cele tej organizacji ze sprzedaży swoich butów zaprojektowanych dla Pumy oraz znaczną sumę pieniędzy z dochodów Revival Tour [więcej na temat działalności charytatywnej Gomez]. Na tym jednak wokalistka nie poprzestała. 28 sierpnia wyruszyła z lotniska w Los Angeles, Kalifornia do miasta Thessaloniki, Grecja by zająć się organizacją non–profit A21, która pomaga zapobiegać handlu ludźmi. Artystka miała także na celu także uczestniczenie w pomocy osobom, które ucierpiały po pożarach lasów w ostatnich miesiącach właśnie w tym kraju. 29 sierpnia Gomez została zauważona w Sofii, Bułgaria, gdzie nie odmówiła zdjęć fanom. Więcej szczegółów na razie nie jest znanych.

Selena Gomez z fanem na lotnisku LAX w Los Angeles, Kalifornia – 28 sierpnia

Selena Gomez w Thessalonikach, Grecja – 28 sierpnia

Selena Gomez z fanami w Sofii, Bułgaria – 29 sierpnia


This blog is kept spam free by WP-SpamFree.