y

 

Opublikowano: 06/03/2017
Autor posta: Faith
Skomentuj wpis (0)
Drugi certyfikat VEVO dla ‘‘Hands To Myself’’

Nie jest dla Was tajemnicą, że ‘‘Hands To Myself’’ jest świetną promocją dla ‘‘REVIVAL’’, gdyż mimo że od premiery teledysku minął ponad rok, to piosenka zdobywa coraz to nowsze odznaczenia! Trzeci singiel z drugiego solowego albumu Seleny znacząco się wyróżnia od pozostałych singli ze względu na chociażby klip do utworu, który jest bardzo odważnym krokiem, jakiego nie spodziewali się fani, gdyż w teledysku Selena reklamuje nie tylko Beats, czy bieliznę Calvina Kleina, ale i sama pokazuje wiele ciała. Warto wspomnieć, że spoglądając na nowe statystki YouTube dotyczące ‘‘Hands To Myself’’, to 58% publiki to mężczyźni oraz 42% to kobiety. Singiel do tej pory był jednym z ery ‘‘REVIVAL’’ , który nie zdobył jeszcze swojego drugiego certyfikatu VEVO, ale dzisiaj nadszedł ten dzień i wreszcie teledysk zdobył wspomniane odznaczenie doganiając pozostałe single! Klip przekroczył próg 200.000.000 odsłon na VEVO. Utwór do tej pory w ponad 2,3 mln egzemplarzy na całym świecie, stając się 3 najlepiej sprzedającym się singlem z płyty. Piosenka ta pokryła się platyną w: Australii, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Nowej Zelandii, Szwecji (2 razy). Na terenie Wielkiej Brytanii zdobyła status ‘‘Srebrnej Płyty’’, a w: Wielkiej Brytanii, Włoszech, Danii, Australii, Nowej Zelandii, fani Seleny pokonali granicę 20.000 kopii i zdobyli ‘‘Złotą Płytę’’. Gratujemy.😊

» Dodaj Komentarz:

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

@selenagomez