y

 

Opublikowano: 15/07/2017
Autor posta: Faith
Skomentuj wpis (0)
6 tajemnic kulis teledysku do „Bad Liar”

Teledysk do „Bad Liar” jest inspirowany latami siedemdziesiątymi. Klip pozwolił Selenie na popis gry aktorskiej, poprzez odgrywanie jednocześnie roli dziewczyny ze szkoły średniej, własnego ojca, trenerki koszykówki i jej własnej matki. Być może najciekawszą częścią filmu jest trójkąt miłosny. Chociaż Jesse Peretz jest filmowym reżyserem z pewnością dobrze poradził sobie także i z teledyskiem. „Lubię tę koncepcję, cieszę się, że pozytywnie dobiegła końca, a ludzie są zainteresowani obejrzeniem tego po raz drugi” – mówi  w wywiadzie do „Billboard”. Uwzględnienie atrakcyjności lesbijskiej miłości było czymś, co wymagało nacisku na grę aktorską panny Gomez, ale to było jednym z wielu szczegółów, które Peretz dopracował do perfekcji. W wywiadzie do „Billboard” reżyser zdradził sześć dodatkowych faktów z kulis przygotowań teledysku do „Bad Liar”, sprawdźcie koniecznie.

Peretz i Gomez posiadali takie same pomysły na teledysk do „Bad Liar”: Zarówno Peretz, jak i Selena to klienci Lighthouse Management, który został założony przez Aleen Keshishian [menagerka Seleny] w 2016 roku. Peretz mówi, że Keshishian nadal ma obsesję na punkcie filmu, który wyreżyserował w 1999 roku do piosenki „Learn to Fly” od Foo Fighters, w którym frontman Dave Grohl grał kilka różnych postaci. Kiedy Gomez wyraziła chęć odgrywania kilku ról w klipie „Bad Liar”, Keshishian wiedziała, że Peretz będzie idealnym człowiekiem do współpracy. Aleen powiedziała: „Selena chce stworzyć klip, w którym ma się naprawdę zachowywać całkiem inaczej niż zwykle”.

Peretz nie był zbyt zaznajomiony z klipami Seleny, zanim połączyli siły: Gdy połączyli siły, Peretz zdał sobie sprawę, że pomimo kilku spotkań na obiedzie z Gomez tak naprawdę nie wiedział wiele o katalogu wideo wokalistyki. „Oglądałem kilka klipów z ciekawości, ale to nie jest coś, na czym bazowałem” –przyznaje reżyser.

Selena była zachwycona tematem koncepcji nieheteronormatywnej: Po tym jak Peretz zaproponował Gomez trójkąt miłosny w klipie, który był nieco bardziej skomplikowany (i kwadratowy) z czterema znakami – jako środek filmu, Gomez wpadła na pomysł, że gdzieś umieści miłość lesbijską. „Po prostu była zachwycona tym pomysłem” reżyser klipu.

Selena wyglądała niesamowicie w peruce: Chociaż na „placu miłosnym” było czterech graczy, to postać mamy w teledysku była najmniej skomplikowana, dlatego Peretz mówi, że był najmniejszy zainteresowany tą postacią, to znaczy dopóki Gomez nie założyła tej „idealnie pasującej peruki brunetki”. „Gdy tylko pojawiła się na planie w tej fryzurze i jeszcze to ubranie, byłem jak, [wzdycha] wniebowzięty” – mówi. „Myślę, że Selena jest ona niesamowita grając tę postać, a jej wygląd stał się moim ulubionym do fotografowania”.

Szkoła, w której kręcono teledysk, była z klasycznych lat osiemdziesiątych: Peretz miał wszystko przygotowane w starej szkole. „Myślę, że celowo naprawdę trzymaliśmy się okresu szkolnych lat osiemdziesiątych, by zachować nostalgiczną wersję szkoły”.

Selena nie była divą: Peretz zorientował się, że będzie świetnie współpracować z Gomez, ponieważ uważał, że jest „całkiem słodka” po kilku interakcjach, jakie miał z nią przed kręceniem teledysku. Ale kiedy rzeczywiście został jej reżyserem, zdał sobie sprawę, że jest jedną z największych gwiazd pop muzyki na Ziemi. „To była prawdziwa podróż, aby zobaczyć, jak pracować z kimś, kto jest tak wielką gwiazdą w tej społecznej przestrzeni medialnej. To śmieszne, ponieważ Selena nie mogła być bardziej oryginalnym bohaterem. Ona jest po prostu kochana i wydaje się, że jest zwykłą dziewczyną, jest miła dla każdego. To śmieszne, bo nie ma nikogo, kogo by potępiła” – mówi reżyser teledysku.”

» Dodaj Komentarz:

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

@selenagomez