200 mln odsłon teledysku do „Wolves” Seleny Gomez – SELENA-GOMEZ.PL
 

Twoja jedyna polska strona o Selenie Gomez

200 mln odsłon teledysku do „Wolves” Seleny Gomez

200 mln odsłon teledysku do „Wolves” Seleny Gomez

 

Utwór „Wolves” miał swoją premierę 25 października ubiegłego roku. Wówczas amerykańska wokalistka zaprezentowała także wizualizacje towarzyszące piosence. Piosenka utrzymana jest w nieco mrocznym klimacie, co można wywnioskować już po okładce „Wolves”. Selena Gomez pozuje na nim w świetle księżyca, a obok niej ukazany jest tytułowy wilk. Zwrotka zahacza o rytm w stylu popu i nieco country, ale refren to już energiczny, imprezowy kawałek, co z pewnością zawdzięczamy Marshmello. Zanim w sieci pojawił się teledysk, opublikowano wideo ilustrujące utwór, tym razem przyjęło ono formę wideo–czatu, w którym wokalistka dzwoni do Marshmello, a następnie ten daje jej posłuchać piosenki. Wokalistka ubrana w krótki szlafrok i z mokrymi włosami zaczyna tańczyć po całym domu i śpiewać piosenkę. Następnie miała miejsce premiera klipu do singla, który również został utrzymany w mrocznych klimatach. Utwór gwiazda zaśpiewała po raz pierwszy po dłuższej przerwie na scenie podczas American Music Awards 2017. Kawałek obu artystów został także nominowany do tegorocznych iHeartRadio #MMVAs w kategorii Ulubiony Singiel Fanów [sprawdź jak oddać głos]. „Wolves” pokryło się już wieloma odznaczeniami w kilkunastu krajach. Dzisiaj jednak klip do tego utworu przekroczył próg 200 mln odsłon na YouTube stając się 15 teledyskiem wokalistki z tym sukcesem na koncie. Gratulujemy!



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.