SELENA-GOMEZ.PL – Twoje pierwsze w Polsce i najlepsze źródło informacji na temat Seleny Gomez
 

@selenagomez





23 Sie 2018




    200 mln odsłon teledysku do „Wolves” Seleny Gomez
    Categories: no Comments / Marshmello, Teledyski, Wolves, YouTube

 

Utwór „Wolves” miał swoją premierę 25 października ubiegłego roku. Wówczas amerykańska wokalistka zaprezentowała także wizualizacje towarzyszące piosence. Piosenka utrzymana jest w nieco mrocznym klimacie, co można wywnioskować już po okładce „Wolves”. Selena Gomez pozuje na nim w świetle księżyca, a obok niej ukazany jest tytułowy wilk. Zwrotka zahacza o rytm w stylu popu i nieco country, ale refren to już energiczny, imprezowy kawałek, co z pewnością zawdzięczamy Marshmello. Zanim w sieci pojawił się teledysk, opublikowano wideo ilustrujące utwór, tym razem przyjęło ono formę wideo–czatu, w którym wokalistka dzwoni do Marshmello, a następnie ten daje jej posłuchać piosenki. Wokalistka ubrana w krótki szlafrok i z mokrymi włosami zaczyna tańczyć po całym domu i śpiewać piosenkę. Następnie miała miejsce premiera klipu do singla, który również został utrzymany w mrocznych klimatach. Utwór gwiazda zaśpiewała po raz pierwszy po dłuższej przerwie na scenie podczas American Music Awards 2017. Kawałek obu artystów został także nominowany do tegorocznych iHeartRadio #MMVAs w kategorii Ulubiony Singiel Fanów [sprawdź jak oddać głos]. „Wolves” pokryło się już wieloma odznaczeniami w kilkunastu krajach. Dzisiaj jednak klip do tego utworu przekroczył próg 200 mln odsłon na YouTube stając się 15 teledyskiem wokalistki z tym sukcesem na koncie. Gratulujemy!


This blog is kept spam free by WP-SpamFree.